הפועל חיפה גברה 0:2 על מיובאני, יואב כץ ייפגש עם לאלה

מהראן לאלה
מהראן לאלה | מאור אלקסלסי

אלמנוג בוזגלו וגיא חדידה כבשו לאדומים. החלוץ בן ה-37 הרשים את הצוות המקצועי בשבועות האחרונים והתקבלה ההחלטה לצרפו, בעלי הפועל חיפה ינסה להחתימו עוד במהלך מחנה האימונים ברומניה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה גברה הערב (שבת) 0:2 על קבוצת מיובאני מהליגה השנייה ברומניה. את השערים כבשו אלמוג בוזגלו בדקה ה-63 וגיא חדידה בדקה ה-82. קודם לכן נפסל שער של ניסו קפילוטו. עומאר עבאדי הורחק בדקות הסיום שלא בצדק. מהמשחק נעדר המגן אלי בלילתי שנפצע בברכו באימון ביום שישי. 


זהו ניצחון רביעי של הקבוצה בארבעת משחקי ההכנה עד כה, והשני במחנה ברומניה. הבעלים יואב כץ אמר: "היום הקבוצה שיחקה בשיטה שונה של ארבעה שחקנים בהגנה. חשוב לתרגל שתי שיטות. המשחק היום היה הרבה יותר טוב בהשוואה למשחק הראשון שקיימנו. בסך הכל, הניצחון מוצדק, והיה משחק בשליטה מוחלטת שלנו. היריבה הרומנית בעטה אולי פעם אחת למסגרת שלנו". במועדון מרוצים עד כה מההתקדמות והחיבור של השחקנים מאז פתיחת ההכנה, אך מבינים כי הקבוצה חייבת להתראות התקדמות לקראת פתיחת משחקי גביע הטוטו בשבוע הבא.



אחד השחקנים המרשימים הן בתחילת האימונים בישראל והן במחנה ברומניה הוא החלוץ הוותיק מהראן לאלה שאף כבש שני שערים במשחק האימון האחרון מול גלוריה ביום רביעי. לאלה בן ה-37, שחזר אחרי שנתיים בהן היה מושעה, מציג עד כה יכולת מספיק טובה כדי שהמאמן חיים סילבס ימליץ לבעלים יואב כץ להחתימו.


כץ ייפגש בימים הקרובים עם החלוץ במטרה להשלים את חזרתו רשמית עוד לפני החזרה לישראל. "אף אחד במועדון לא הופתע מההקרבה ומהנחישות של לאלה. למרות גילו המופלג נראה כי הוא רעב להצלחה כמו בגיל 18 וללא ספק יכול להוות דוגמה לאחרים", אמרו בחיפה.


בנוסף, במועדון עדיין רוצים להתחזק בעמדת המגן השמאלי ובשלב הראשוני בקבוצה רוצים להתחזק במגן זר, אבל גם עוקבים אחר התפתחויות בגזרתו של סאן מנחם ומכבי חיפה. אם הירוקים יסכימו להשאיל את המגן בחינם, אז האדומים יפנו רשמית ליריבתם העירונית.



סילבס ושחקני הרכש. עדיין מחפש לחזק את הסגל (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי