אכזבה בקריית שמונה. גורם במועדון: "אסור להתפרק ככה"

מסאי דגו
מסאי דגו | דני מרון

בקבוצה של מסאי דגו כועסים לאחר התבוסה 3:0 נגד מטק בודפשט, במשחק ההכנה האחרון במחנה: "טוב שזה קרה במשחק אימון". איזי שרצקי ינסה לסגור את עסקת דור אלו בשבוע הקרוב

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה תנסה לסגור את עסקת דור אלו לפני המשחק הראשון בגביע הטוטו, שיתקיים בעוד שבוע ובו תפגוש הקבוצה הצפונית את הפועל חדרה. המאמן מסאי דגו מודע לכך שהקבוצה חייבת מגן ימני בכיר, ובעוד נראה שאלו לא ישחק במכבי תל אביב בסופו של דבר, הבעלים איזי שרצקי ינסה לסיים את הסאגה מול השחקן ואנשי הפועל באר שבע.

בינתיים, אכזבה קשה נרשמה בקבוצה לאחר התבוסה אתמול (שבת) בידי מטק בודפשט, במשחק האחרון במחנה האימונים. גורם במועדון אמר: "אסור לנו להתפרק ככה, טוב שזה קרה במשחק אימון". היריבה, שירדה לליגה השנייה בארצה אשתקד, שמה לעצמה מטרה ברורה לחזור תוך עונה אחת אל הליגה ההונגרית הבכירה ונחשבת למועמדת ודאית לעלייה. למטק זה היה משחק האימון הרביעי, שאליו הגיעה ללא הפסדים במשחקים הקודמים (שני ניצחונות ותיקו).

המשחק נפתח רע עבור חניכיו של מסאי דגו, שנקלעו לפיגור כבר אחרי שלוש דקות. הלחץ מצד ההונגרים נמשך ובדקה ה-21 נגיעת יד של עידן נחמיאס ברחבה העניקה להם פנדל, שהכפיל את היתרון. עשר דקות מאוחר יותר זה כבר הפך ל-3:0, בעקבות טעות בהגנת קריית שמונה.

קריית שמונה נחושה לצרפו. דור אלו. (עדי אבישי)
קריית שמונה נחושה לצרפו. דור אלו. (עדי אבישי)

במחצית השנייה הקבוצה הצפונית שלטה במשחק וניסתה לצמק את התוצאה בכמה מהלכים טובים מאוד, אך השוער ההונגרי הציג יכולת גבוהה ושמר על רשת נקייה. היום בשעות הערב המאוחרות תשוב קריית שמונה לארץ ותמשיך בהכנות לקראת המשחק הרשמי הראשון של העונה, נגד קבוצתו של אורי גוטמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי