שלומי אזולאי: "לא היה לי ספק שאגיע, תהיה קבוצה אטרקטיבית"

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | מ.ס אשדוד

קשר מ.ס. אשדוד התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה במהלך מחנה האימונים: "יש פה את כל התנאים, לא קל לבנות קבוצה בסיטואציה כזאתי, אבל אני סומך על הצוות המקצועי ועל ההנהלה שיביאו את השחקנים הנכונים"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד נמצאת בימים אלו במהלך מחנה האימונים בסלובניה וביום שלישי תערוך את משחק ההכנה המסכם שלה נגד בודופקי ההונגרית. הקשר שלומי אזולאי, שהצטרף הקיץ מהפועל חיפה, התראיין היום (ראשון) באתר הרשמי של המועדון וסיפר על ההתרשמות מהקבוצה החדשה שנבנתה, המטרות לעונה הבאה והבטיח לאוהדים שבעונה הקבוצה, הם יראו אשדוד אחרת.

"לא היה לי ספק שאגיע לפה, מעבר לזה דיברתי עם אנשים פה והבנתי שזה סוג של משפחה ועבורי. זה היה אנרגיות חדשות לעבור לעיר אחרת מהצפון, הבנתי שבונים פה קבוצה טובה ששואפת לעשות עונה טובה יותר משנה שעברה, זה מה שקנה אותי ובגלל זה אני פה".

על הקבוצה שנבנתה על כה: "אני עדיין בנפש מרגיש צעיר אבל פה אני איזשהו מבוגר אחראי, יש הרבה שחקנים חדשים, הרבה צעירים. לא קל לבנות קבוצה בסיטואציה כזאתי, אבל אני סומך על הצוות המקצועי וגם על ההנהלה שיביאו על השחקנים הנכונים למ.ס. אשדוד".


"סומך על ההנהלה שיביאו על השחקנים הנכונים למ.ס. אשדוד. ג'קי בן זקן (עדי אבישי)

ההתרשמות ממחנה האימונים: "הייתי בהרבה מחנות אימונים וזה באמת מחנה מסוג אחר, אני מאוד נהנה פה מכל רגע, המקום מאוד יפה והאוכל מצוין, האימונים טובים, המגרש מצוין, יש פה את כל התנאים לעשות מחנה טוב ולהתגבש כמה שיותר גם חברתית וגם מקצועית ואני מקווה שנצא קבוצה הרבה יותר חזקה לקראת הליגה".

הקשר סיכם את הראיון בבקשה אישית מהאוהדים להגיע למגרשים: "גם כשהייתי במכבי חיפה, במכבי תל אביב ובבית"ר ירושלים הייתי רואה הרבה קהל מאשדוד ולמשחקים אחרים הם לא היו מגיעים, זה משהו שלא היה נעים לראות ואני מקווה שהקהל יגיע השנה וניתן לו סיבות לעשות זאת. אני מבטיח לקהל שייהנה מקבוצה אטרקטיבית ולוחמת, שגם תשחק כדורגל טוב והתקפי וגם תשמור על השער שלה. אני מפה קורא לקהל כדי לתמוך בנו כי זה גם חשוב לקהל וגם לשחקנים הצעירים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי