ג'וש כהן חתם לשנתיים במכבי חיפה, ימריא עם הקבוצה לצרפת

ג'וש כהן
ג'וש כהן | מכבי חיפה, רשמי

הירוקים החלו בהכנות לשטרסבורג, השוער הצטרף מסקרמנטו רפבליק. אכזבה מההפסד להפועל באר שבע וההדחה מגביע הטוטו. בהנהלה ינסו למצוא פתרון כדי לסגור עם מנדז'ק, למנחם הובהר: אתה בתוכניות לעונה הבאה

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים במכבי חיפה לאחר ההפסד אמש (ראשון) להפועל באר שבע ברבע גמר גביע הטוטו – מצד אחד במועדון הבינו כי לא מדובר במשחק חשוב מהמפגש נגד שטרסבורג במוקדמות הליגה האירופית (חמישי, החל מ-21:40, ישיר בספורט1) והסגל שעלה הורכב בעיקר משחקנים משניים, אבל מאידך במועדון התאכזבו מכך שהקבוצה שיחקה חצי שעה ביתרון של שני שחקנים ולא הצליחה לכבוש אפילו שער אחד.

"יש שחקנים שלא ניצלו את ההזדמנות שניתנה להם וחבל. כל משחק וכל פעולה בשלב הזה של העונה נלקחת בחשבון", אמרו במועדון מהכרמל לאחר המשחק. גם מרקו בלבול הודה כי שחקניו שיחקו לא חכם, אבל בכל מקרה בחיפה כבר מסתכלים קדימה, כאשר הם יטוסו מחר לצרפת לקראת המפגש בליגה האירופית.

המגן סאן מנחם שנקנס אתמול, חזר לאימונים ואף שותף במהלך המחצית השנייה, הובהר לו בשלב זה, כי אין כוונה לשחררו וכי בלבול רוצה אותו בסגל לקראת העונה הקרובה, מי שעוד יצטרף לנסיעה לצרפת הוא השוער היהודי אמריקאי ג'וש כהן שנחת בישראל, עבר במהלך היום בדיקות רפואיות וחתם בקבוצה באופן רשמי באמצעות סוכנו איתמר קינן.


ג'וש כהן. חתם רשמית (האתר הרשמי)

בלבול והצוות המקצועי עוסקים בעיקר בהכנות לקראת המשחק הקרוב אבל בקרב ההנהלה ממשיכים בחיפושים ורצון להתחזק בעמדות הבלם, קשר אחורי וקשר התקפי. בחיפה רוצים למצוא פיתרון גם באשר לעתידו של הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדז'ק. במועדון שמעו על ההצהרות של נציגיו של השחקן כי השיחות יצטרכו להגיע לכדי פתרון עד סוף השבוע, ואם לא השחקן יבחן אופציות נוספות.

"מנדז'ק רוצה להישאר במכבי חיפה ואנחנו מחכים לו", אמרו בסביבתו של השחקן. בכרמל מבינים שחלק מהשחקנים יבקשו לצאת להשאלה, במיוחד אלה שלא הרשימו אתמול בהפסד לבאר שבע, אבל הירוקים לא ימהרו לקבל החלטה עד אשר יגיעו שחקנים חדשים.


בחיפה עדיין מחכים לג'ורג' מנדז'ק (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי