חן עזרא חתם באומוניה ניקוסיה: "מאוכזב, אבל מה שהיה נגמר"

חן עזרא
חן עזרא | האתר הרשמי

הקשר שעזב את הפועל באר שבע הצטרף לקבוצה הקפריסאית לשתי עונות, שתהיה התחנה הראשונה שלו מחוץ לישראל, ותקף: "לא קיבלתי הזדמנות אמיתית אחת להצליח או להיכשל". סוכנו: "חן מאוד רצה לשחק בנתניה"

(גודל טקסט)
אחרי 12 שנים בליגת העל, חן עזרא בן ה-30 סיים היום (שלישי) את דרכו בהפועל באר שבע בה הוא היה על תקן 'מנודה' וחתם לשנתיים בשורות אומוניה ניקוסיה מקפריסין, שקיבלה אותו ללא תמורה ותהיה קבוצתו הראשונה של שחקן הכנף מעבר לים.


לאחר החתימה בקפריסין אמר עזרא: "נרגש מאוד לחתום בקבוצת אומוניה ניקוסיה. מודה על ההזדמנות שנפלה בחלקי אחרי עונה לא פשוטה ומלאת ניסיונות שעברתי שאותה אסכם בקצרה – עיקר האכזבה שלי היא שאפילו לא קיבלתי הזדמנות אחת אמיתית וראויה להצליח או לחלופין, להיכשל. אני אדם מאמין, כך שהכל לטובה ומה שהיה, עבר ונגמר. אני מצפה בכיליון עיניים לאתגר החדש שלי באמונה גדולה".


סוכנו של עזרא ניר עמיר מסר בתגובה: "חן מאוד רצה לשחק במכבי נתניה אבל זה לא הסתדר. הוא לא סוגר את הדלת ותמיד ישמח לחזור לקבוצה". כזכור, עזרא אמור היה להיות בסגל הפועל באר שבע ל'משחק האירופאיות' נגד מכבי חיפה, אך הקשר הוצא מהסגל ברגע האחרון לאחר שפנה לראשי המועדון וסיפר להם כי הוא מנהל משא ומתן עם אומוניה. 


 כבר לא מנודה. חן עזרא (לירון מולדובן)



עזרא כבר הגיע לפני כחודש לסיכום כספי עם מכבי נתניה והיה בטוח שהוא בדרך לקדנציה שנייה בקבוצה מהשרון, אך בשל מחלוקת מול הנהלת הפועל באר שבע באשר לגובה הפיצוי אותו יקבל עזרא בטרם יחתום בעיר יהלומים, מעברו לא יצא לפועל. עזרא, שנחשב בצעירותו לאחד השחקנים המוכשרים בישראל, החל את הקריירה שלו במדי מכבי נתניה, עבר גם בהפועל כפר סבא ובהמשך נרכש על ידי מכבי חיפה, איתה זכה בגביע המדינה ובמדיה סיים כמלך בישולי ליגת העל לעונת 2012/13.


לאחר ארבע שנים בכרמל, הצטרף עזרא להפועל תל אביב אך הקבוצה נקלעה לקשיים כלכליים ונכנסה להליך של פירוק והוא שוחרר מהמועדון אחרי חצי שנה וחתם בבית"ר ירושלים. בבירה כבש שחקן הכנף עשרה שערי ליגה והציג יכול טובה, אולם בתום עונה וחצי חוזהו לא חדש והוא עבר להפועל באר שבע – אותה עזב לאחר עונה בה לא הצליח לבוא לידי ביטוי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי