איביץ': "רוצים תוצאה טובה ותוצאה טובה היא ניצחון"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

מאמן הצהובים היה ברור לגבי שאיפות הקבוצה שלו במשחק הראשון נגד קלוז' ואמר על היריבה: "קבוצה איכותית שיודעת מה היא רוצה מעצמה". על כך שהמשחק הראשון בחוץ: "לפעמים זה טוב ולפעמים לא, אין לי העדפה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפתח מחר (רביעי, 21:00) את המסע שלה במפעלים האירופים כשתתארח אצל אלופת רומניה קלוז', במסגרת הסיבוב השני של מוקמדות ליגת האלופות. אחרי שנחתה היום (שלישי) ברומניה בשעות הצהריים, ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים רגע לפני האימון המסכם באצטדיון קונסטנטין רדולסקו.

"מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה חזקה שכבר שיחקה מספר משחקים העונה", אמר המאמן ולדימיר איביץ' בתחילת דבריו. "אנחנו מתכוננים למשחק מחר, רוצים תוצאה טובה ותוצאה טובה היא ניצחון".

על היריבה: "התפקיד שלי הוא לראות את המשחקים ולהתכונן למשחק הבא ולא רק את המשחק האחרון, אלא גם את השלושהארבעה הקודמים. מדובר בקבוצה איכותית שיודעת מה היא רוצה מעצמה, אבל מחר נראה מה יקרה במשחק".

נחושים לחזור עם ניצחון. איביץ' ושכטר במסיבת העיתונאים (אודי ציטיאט)
נחושים לחזור עם ניצחון. איביץ' ושכטר במסיבת העיתונאים (אודי ציטיאט)

האם זה שהמשחק הראשון בחוץ זה יתרון: "לפעמים כן ולפעמים לא. זה תלוי במצב, אין לי העדפה. הפילוסופיה שלנו היא היא להתכונן לכל משחק ולא משנה היכן הוא. אנחנו קבוצה שנמצאת כבר שנה ביחד ויש לנו את אותה המטרה בכל משחק".

איביץ' התייחס גם לדבריו של המאמן היריב, שאמר שהוא בעצם משחק נגד נבחרת ישראל: "זה נכון שיש לנו הרבה שחקנים בנבחרת. יש לנו שחקנים מצוינים, המטרה היא לשפר את הנתון הזה תמיד".

יצליח לכבוש שער חוץ יקר? איתי שכטר (אודי ציטיאט)
יצליח לכבוש שער חוץ יקר? איתי שכטר (אודי ציטיאט)

משוכה לא פשוטה בפתיחת המסע האירופה. שחקני מכבי ת
משוכה לא פשוטה בפתיחת המסע האירופה. שחקני מכבי ת"א באימון המסכם (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי