ברוסיה טוענים: מאמן לוקומוטיב מוסקבה סימן את דור פרץ

דור פרץ
דור פרץ | דני מרון

קשר מכבי תל אביב שהיה אחד העוגנים בעונת האליפות של הצהובים נמצא על הכוונת של מועדון הפאר, כך על פי "ספורט אקספרס". סגנית האלופה הרוסית מחפשת מחליף למיכאליק שסיים חוזה, ומוכנה לשלם ארבעה מיליון יורו

(גודל טקסט)

דור פרץ נמצא ברומניה, מתכונן עם מכבי תל אביב למשחק הראשון במודקמות ליגת האלופות נגד קלוז' המקומית, אבל ייתכן שהוא לא ימשיך רחוק עם האלופה הישראלית. על פי דיווחים ברוסיה הערב (שלישי), הקשר נמצא על הכוונת של לא אחר מאשר לוקומוטיב מוסקבה.

על פי "ספורט אקספרס" הרוסי, מאמן לוקומוטיב יורי סמין מחפש לגבות את עמדת הקשר האחורי, וסימן כמטרה את כוכב מכבי תל אביב שהצטיין בעונה החולפת. סכום ההעברה, טוען העיתון היוקרתי, יכול להגיע לארבעה מיליון יורו.

מועדון הפאר סיים את העונה האחרונה במקום השני בליגה הרוסית, מתחת האלופה זניט סנט פטרסבורג, והעפיל אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות. את הקבוצה עזב הקיץ הקשר האחורי טאראס מיכאליק, שסיים חוזה במועדון והספיק כבר לחתום בווהלין ולצק האוקראינית, וכעת מחפש המאמן סמין שחקן שיוכל למלא את מקומו. פרץ, שכבש שמונה שערים במדי מכבי תל אביב העונה ומחזיק בחוזה עד סוף העונה הבאה, יכול להיות השחקן הזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי