ראשות ההגירה הודיעה: "ההליך המשפטי נגד פדרו גלבאן נעצר"

פדרו גלבאן
פדרו גלבאן | אודי ציטיאט

לאחר חזרתו של הקשר הארגנטינאי למולדתו, בראשות ההגירה הסבירו את התהליך שעבר בשבועות האחרונים: "הסוגיה עצמה אינה משפטית כלל, אלא טמונה בצורך הבסיסי לשוב למדינת המוצא"

(גודל טקסט)

פדרו גלבאן ומשפחתו עזבו את ישראל לארגנטינה כבר לפני מספר ימים והקשר בן ה-33 אף מצא קבוצה לאחר שחתם באולימפו מהליגה השנייה בארגנטינה, אולם ראשות ההגירה הוציאה רק הבוקר (שישי) על סיום ההליך המשפטי נגדו.

מראשות ההגירה נמסר: "בראשית השבוע, בשעות הבוקר המוקדמות מאד, עזבו פדרו גלבאן ובני משפחתו את ישראל. יציאתו מישראל התאפשרה בסיוע היחידה לסיוע ליציאה מרצון ברשות האוכלוסין וההגירה, אשר נרתמה לסייע בכל הנדרש וללוותו עד להמראה".

"עזיבתו של גלבאן את הארץ, מעבר לעובדה ששיחק בישראל והתחבב על הציבור הישראלי, העלתה שתי סוגיות מרכזיות, עימן אנו מתמודדים: אדם שנשאר לשהות בישראל שלא כחוק ומקבל עצות מכל עבר שאינן מסייעות לו להגיע להחלטות הנכונות והליכים משפטיים הכרוכים בעלויות גבוהות".


ההליך המשפטי נעצר לאחר עזיבתו של פדרו גלבאן לארגנטינה (יח"צ)

"הסוגיה עצמה אינה משפטית כלל, אלא טמונה בצורך הבסיסי לשוב למדינת המוצא. כפי שצף לא מעט בשבועות האחרונים, מדובר במשפחות ששבות הביתה, למדינת המוצא של ההורים, מדינה בה מדברים את שפתם, מדינה בה נמצאת כל המעטפת המשפחתית הרחבה ולעתים, ילדים נוספים ממתינים שם יחד עם ההורה האחר".

"על אף שהודיע מר גלבאן כבר בשבוע שעבר כי בכוונתו לעזוב את הארץ, נמשך ההליך המשפטי אשר התעלם לחלוטין מהודעה זו של גלבאן והעסיק מערכת שלמה במכוון. מה שלא מנע המשך מסע הפרסום ולא הוחמצה הזדמנות אחת לכותרות. אתמול, יומיים לאחר עזיבת המשפחה את הארץ, קיבלה רשות האוכלוסין הודעה כי ההליך המשפטי נעצר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי