מלול: "קשה לשפוט את תמאש". בוזגלו לא עבר בבקרה התקציבית

דור מלול
דור מלול | מאור אלקסלסי

מגן הפועל חיפה דיבר לקראת משחק גביע הטוטו נגד מכבי נתניה: "אנחנו צריכים עוד להתחזק ולהיבנות כקבוצה". הקשר לא ייכלל בסגל במשחק פתיחת העונה, לעומתו לאלה עשוי לערוך בכורה מחודשת אחרי השעיה בת שנתיים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מול מכבי נתניה (שבת, 19:00) ונראה כי סילבס יפתח במערך שיכלול ארבעה שחקני הגנה, שלושה שחקני קישור ושלושה שחקני התקפה, אולם מי שייעדר הוא אלמוג בוזגלו שטרם עבר בבקרה התקציבית ולא יהיה בסגל. לעומת זאת, מהראן לאלה צפוי לשבת על הספסל ועשוי לערוך בכורה מחודשת אחרי שנתיים של השעיה.

מעבר לכך במועדון עדיין מחכים להחלטה סופית של הבעלים יואב כץ בנושא גבריאל תמאש כאשר עיקר הסוגיה העיקרית עוסקת על גובה הפיצוי שהפועל חיפה תקבל עבור הבלם שחתום על חוזה בקבוצה. "כולם מבינים שתמאש לא צריך להיות כאן" אמרו בחיפה.

לעומת תמאש, מי שצפוי להיות חלק משמעותי שבעונה הקרובה, כמו שהיה בשנתיים האחרונות הוא המגן דור מלול שדיבר לקראת פתיחת העונה: "אנחנו שמחים לפתוח עוד עונה. עברנו מחנה אימונים מוצלח והתגבשנו. היה לנו זמן איכות להכיר את השחקנים החדשים ועשינו שלושה משחקי אימון לא רעים. העונה נראה הפועל חיפה אחרת למרות שיש בסיס מהשנתיים האחרונות עדיין זאת תהיה קבוצה בצלמו של חיים סילבס משמע קבוצה אנרגטית ונחושה שרוצה לנצח בכל משחק".


בהפועל חיפה עדיין מחכים להחלטת יואב כץ לגבי גבריאל תמאש (הפועל חיפה, רשמי)

מלול דיבר על היעד שהציבו לעצמם: "היעד הוא פלייאוף עליון אבל כדי להיות שם אנחנו צריכים עוד להתחזק ולהיבנות כקבוצה". המגן התייחס לפרשת תמאש: "תמאש היה כאן שנתיים וכרגע הוא פה כל עוד לא הודיעו אחרת. זאת החלטה של הצוות המקצועי והניהולי. אנחנו אוהבים אותו אבל נקבל כל החלטה. קשה לשפוט אותו ומבחוץ הדברים נראים מוזרים ולכולנו קשה לדעת מה עובר לו בראש ואני אשמח אם גבי יהיה פה ויסביר את הצעדים שלו".

לגבי סרט הקפטן אמר מלול: "עדן (בן בסט), אני וגילי (ורמוט) חברים טובים ונדבר על זה אבל לבטח לא נריב על סרט הקפטן". לסיום התייחס השחקן על החתמתו של מהראן לאלה: "הוא מדהים ואני מאחל לעצמי להיראות ככה בגיל שלו. הוא עשה מחנה טוב ועוד לפני זה נראה מעולה ואני מאחל לו עונה טובה".


לאלה. עשוי לערוך בכורה מחודשת בגביע הטוטו (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, אלי בלילתי, קווין טאפוקו, גל אראל, רועי שוקרני (לירן סרדל), גילי ורמוט, נס זמיר, עדן בן בסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי