נתניה מוכנה למשחק הראשון: "בקרוב נדע אם השינויים השתלמו"

אלמוג כהן
אלמוג כהן | דני מרון

היהלומים סיימו את הכנותיהם למפגש בגביע הטוטו נגד הפועל חיפה (שבת, 19:00), הקפטן אלמוג כהן צפוי לערוך בכורה מחודשת ולצדו מתוכננים לפתוח גם גולובארט, קהת והיקה, בעוד עמוס יזכה למנוחה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אחרי שהתחזקה בחלון ההעברות במטרה ליצור סגל שיהווה תחרות לכל קבוצות הליגה, מכבי נתניה תערוך מחר (שבת, 19:00) ניסוי כלים רשמי ראשון כשתארח את הפועל חיפה במחזור הראשון של גביע הטוטו.

לא מעט פרצופים חדשים צפויים להופיע ב-11 של צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, כאשר בין הקורות יעמוד רז כרמי, שיחליף את דני עמוס שיקבל מנוחה עקב פציעתו בברך. בהגנה, רומן גולובארט הספרדי יערוך גם הוא את הופעת הבכורה, כשבן תורג'מן צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי, בעוד הרכש הטרי בורחה הררה נמצא אומנם בכושר משחק, אך נראה כי ישתלב במחצית השנייה.

בקישור, הקפטן אלמוג כהן אמור לפתוח לבכורה מחודשת, כאשר סתיו פיניש מתוכנן לשחק לצידו. למעשה מכבי נתניה צפויה לשחק במערך ה-4-5-1 אותו תירגל הצוות המקצועי במחנה האימונים. מסתמן שגיא מלמד, שסובל מנקע בקרסול, לא יפתח אלא אם כן תחול הטבה משמעותית במצבו, כשנראה שיחמיר היקה ישחק באגף. "אנחנו מתחילים סדרה של ארבעה משחקים בתוך פחות משבועיים. אחרי המשחקים האלה נדע אם השינויים שעשינו השתלמו או שלא", אמרו במועדון.

הרכב משוער: רז כרמי, ויקי כחלון, טים הויבך, רומן גולובארט, בן תורג'מן, אלמוג כהן, סתיו פיניש, גבי קניקובסקי, יחמיר היקה, רועי קהת, פאטוס בצ'יראיי.


יחמיר היקה. צפוי לפתוח באגף (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי