בלבול ביקש מההנהלה להנחית בלם זר בשבוע הקרוב

מרקו בלבול
מרקו בלבול | PATRICK HERTZOG/AFP/Getty Images

הצוות המקצועי של מכבי חיפה מבין כי דרוש חיזוק במרכז ההגנה וההערכה היא שכבר בימים הקרובים יואצו המגעים מול מועמדים. חבשי זכה לתמיכת המועדון לאחר הכרטיס האדום שספג, גרשון ופלקושצ'נקו למחמאות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה שבה ארצה לאחר ה-3:1 בשטרסבורג בתחושה אופטימית מאוד לקראת הגומלין ביום חמישי בסמי עופר. במועדון יודעים שהם פספסו הזדמנות לחזור עם תוצאה שהייתה מאפשרת להם להדהים את מחזיקת גביע הליגה בצרפת, אבל אותו כרטיס אדום שספג עאיד חבשי לפני ההפסקה פגע בתוכנית המשחק ואפשר למארחת להפוך את התוצאה, כשגם המשקוף של דולב חזיזה בשניות האחרונות של המשחק לא סייע.

עם זאת, במכבי חיפה בטוחים שיצליחו למלא את אצטדיון סמי עופר בקרוב ל-30 אלף צופים ובכך אולי למחוק את פיגור שני השערים בדרך לסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית. הצוות המקצועי החל לחשוב על משחק הגומלין וכבר במהלך הטיסה צפו במשחק ועברו על הטעויות של השחקנים לקראת ההמשך.

יש לציין שבמועדון תמכו בחבשי, על אף שביצע עבירה שגרמה להרחקתו ולבעיטת פנדל ממש על סף הירידה למחצית. "חבשי הוא בלם צעיר שנמצא בהתקדמות ולא סתם נבחר לאחד הקפטנים בעונה הקרובה", אמרו במועדון, "כמו כולם, גם לו יש מה ללמוד והוא ילמד". מעבר לכך היו לא מעט שחקנים שזכו למחמאות וביניהם השוער גיא חיימוב שהציל מספר פעמים את הקבוצה וגרם לכך שהירוקים חזרו עם תוצאה סבירה מצרפת. גם הבלם רמי גרשון וכובש השער מקסים פלקושצ'נקו שמעו מילים חמות.


רמי גרשון. זכה למחמאות על הופעתו בצרפת (PATRICK HERTZOG / Contributor)

בלבול והצוות מבינים כי בכל מקרה למרכז ההגנה נחוץ חיזוק ובהנהלה ינסו לקדם את הגעתו של בלם זר בשבוע הקרוב. כזכור, הירוקים נפרדו מאטיין ריינן ההולנדי וטרם הגיע מחליף. "מדובר בעמדה חשובה מאוד שחייבת חיזוק מיידי", אמרו בחיפה. עמדה נוספת אותה רוצים לחזק זה בקישור והמועמד המוביל הוא האקס ג'ורג' מנדז'ק, שהביע את רצונו להישאר בחיפה ואף קיבל הצעה לשנתיים, אבל עדיין יש פערים כספיים בין הצדדים.

מנדז'ק נכח במשחק של הירוקים בחמישי ואף נפגש עם הבעלים יעקב שחר והמנכ"ל אסף בן דב ובקבוצה מעריכים כי יוכלו להגיע לסיכום בקרוב. כפי שפרסמנו לראשונה, ספרטה פראג הודיעה לקשר בינתיים להתייצב לאימונים שלה ביום שני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי