קורצקי: "קשה לומר אם קייס גאנם יעבור למכבי תל אביב"

קייס גאנם
קייס גאנם | מאור אלקסלסי

מאמן רעננה דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לאפשרות שהחלוץ יימכר לאלופה: "אשר סירב ל-1.2 מיליון יורו". וגם: הניצחון על הפועל תל אביב, המטרות לעונה הקרובה ועתידו ("אשמח להישאר פה עוד 10 שנים")

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

"האם קייס גאנם יעבור הקיץ למכבי תל אביב? זו שאלה קשה. מדובר באחד החלוצים הכי טובים בארץ ואני אשמח שהוא יישאר". הדובר הוא מנחם קורצקי, מאמן הפועל רעננה, שהתראיין בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לעתידו של השחקן שמעורר עניין אצל אלופת המדינה.

קורצקי הוסיף: "נראה לי שתג המחיר של גאנם עומד על 1.5 מיליון יורו. עד כמה שידוע לי, אשר (אלון) סירב למכור אותו תמורת 1.2 והוא בכלל מתכנן למכור אותו ישירות לקבוצה באירופה. קייס עדיין צריך הכוונה, אבל אין ספק שהוא עובד קשה והוא בדרך הנכונה".

הניצחון על הפועל תל אביב: "לא צריך למהר, זה בסך הכל משחק הכנה ראשון ויש לנו עוד הרבה עבודה. צירפנו שחקנים חדשים שנצטרך לחבר וזה ייקח עוד זמן. לא שיחקנו טוב, אבל כמובן שאני שמח שהשגנו ניצחון. פלייאוף עליון? אנחנו לא מסתכלים רחוק. אנו כן שואפים להתקדם מהעונה שעברה ולקדם צעירים. הסגל שלנו כבר סגור. אנחנו מתחילים את העונה באצטדיון רמת-גן, אבל יכול להיות שנעבר לפתח תקווה או לנתניה".

מעבר למועדון גדול: "עברתי את זה כבר, אני נמצא במקום שטוב לי ואני מאושר ללכת לעבודה כל בוקר. כמובן שיש לי שאיפות להתקדם. אני חושב שאם אני אמשיך והקבוצה שלי תשחק טוב ותספק תוצאות, הדרך שלי תהיה סלולה. כרגע, כל כולי ברעננה ואני אשמח מאוד להישאר פה גם עוד חמש או עשר שנים. יש סיפוק מהעבודה שאנחנו עושים וכרגע הדבר העיקרי הוא לייצר שחקנים ולהשביח חבר'ה מליגות נמוכות. זה סיפוק גדול בשבילי, אבל כמובן שיש שאיפות לעבוד גם במועדונים גדולים ולזכות בתארים".


"אשמח להישאר ברעננה גם עוד 10 שנים" (אריאל שלום)

המטרות של הפועל רעננה: "עוד לא ראיתי קבוצות אחרות. אתה רואה קבוצה כמו מכבי נתניה שיכולה להגיע הכי רחוק שיש, אז קשה להעריך. כמובן שאנחנו נחפש לברוח לכיוון אמצע הטבלה, זו המטרה הראשונית. בשלב זה עוד קשה להעריך קבוצות אחרות כי הסגלים השתנו. אני לא יודע איך בני יהודה, קריית שמונה, הפועל חיפה, חדרה ואחרות יהיו. תמיד יש קבוצות שבונות סגלים נוצצים וזה לא מסתדר, אבל אני לא עסוק בזה. יש לי עבודה והיא לחבר את הקבוצה שלי. השאיפות שלנו הן להגיע כמה שיותר גבוה, אבל אנחנו צריכים להיות ריאלים כי יש לנו לא מעט צעירים וקשה מאוד לצפות מה יהיה".

על הדרישה של הבעלים אשר אלון לשחק כדורגל התקפי: "אשר לא מגזים בבקשות שלו. הוא רוצה לראות כדורגל יפה, אבל אנחנו חיים את המציאות. רעננה לא יכול להרשות לעצמה להביא את השחקנים הכי איכותיים בליגה ואנחנו צריכים קודם כל לתקוע יתד. כמובן שנרצה לצרף לזה כדורגל איכותי, אבל לא נוותר על ה-DNA שלנו. אנחנו קבוצה עם הרבה שחקני נוער בהרכב, הם פה לא קישוט וזו תעודת כבוד למועדון. אנחנו צריכים לצרף לזה גם תוצאות, כי זה חלק בלתי נפרד בעולם שלנו והכיוון של הפועל רעננה כמועדון הוא מעולה".

עוד באותו נושא: מנחם קורצקי, קייס גאנם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי