דמאיו: "בכלל לא רציתי לחזור. ברקוביץ' יצר כאן הרבה בעיות"

משה דמאיו
משה דמאיו | צילום: עדי אבישי

האיש החזק בהפועל ראשון לציון התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לחזרתו: "ביקשו ממני לבוא ולעזור", על הבעלים לשעבר: "הביא את הקבוצה למצב בעייתי" ועל ההכנות לעונה הבאה: "אנחנו מאוד מוגבלים"

(גודל טקסט)

משה דמאיו חזר בשבוע שעבר לכדורגל הישראלי כשהפך לאיש החזק בהפועל ראשון לציון, לאחר שהמועדון עבר באופן רשמי לידי עמוס לוזון. היום (ראשון) התראיין נציג הבעלים החדש לתכנית הספורט של 103FM ודיבר בין היתר על הסיבה שחזר, על מצבה הלא ברור של קבוצתו החדשה ועל הקשר שלו עם משפחת לוזון.

"האמת, בכלל לא רציתי לחזור לכדורגל", אמר דמאיו, "כבר הייתי בעולם אחר. אבל כל מיני גורמים פנו אליי וביקשו ממני לבוא ולעזור, גם מצידו של עמוס לוזון, ובסופו של דבר הסכמתי".

הפועל ראשון לציון: "יש פה מחלקת נוער גדולה עם המון ילדים. אייל ברקוביץ' באמת הביא את הקבוצה למצב בעייתי. יש לנו בעיות עם הבקרה התקציבית, שרוצה להוריד אותנו ליגה. גם יש לנו המון חובות לביטוח לאומי ומס הכנסה. יש הרבה מאוד עבודה"

הקשר שלו עם משפחת לוזון: "אני לא יודע מה קורה בין אבי לעמוס. אני יודע שיש ביניהם נתק, אבל אני באמת לא יודע מה קורה שם. לא החלפתי מילה אחת עם שניהם על זה"

אייל ברקוביץ' בהפועל ראשון לציון.
אייל ברקוביץ' בהפועל ראשון לציון. "הביא את הקבוצה למצב בעייתי" (אודי ציטיאט)

על עמרי לוזון: " זה נכון, הוא בסגל של הפועל ראשון לציון, אבל אני חושב שעושים לו עוול. הוא שחקן לגיטימי לליגה והוא בהחלט מתאים. הוא יישפט רק אם מגיע לו או לא. אני מכיר אותו מגיל צעיר והוא באמת שחקן טוב. הוא שיחק בכל הנבחרות. שחקן לגיטימי לחלוטין לליגה הלאומית. אני לא מודאג שיגידו עליו שהוא משחק רק בגלל שהוא הבן של. אנחנו שופטים כאן שחקנים רק לפי היכולת ולא לפי מקורבים"

הציפיות לעונה הקרובה: "קשה לייצר ציפיות. התחלנו להתאמן מאוחר, ולא היה לנו אפילו מחנה אימונים. כרגע, אין לנו הרבה אפשרויות לרכש אבל אנחנו משתדלים לבנות קבוצה. אם היינו עכשיו בחודש מאי או יוני, הייתי אומר לך דברים אחרים, אבל היום אנחנו מוגבלים, ואנחנו עסוקים בזה רק כשבוע. אני מרוצה מההחתמות של אנס דאבור ועדן דהן"

"יכול להיות שנצליח להחתים עוד שחקנים טובים ואז נהיה מועמדים לעלייה. גם יכול להיות שנביא שחקנים שייפלטו מליגת העל. אנחנו גם מעוניינים בכמה שחקנים מקבוצת הנוער של מכבי פ"ת".

משה דמאיו.
משה דמאיו. "אנחנו מאוד מוגבלים" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי