ג'ונתן סיסה יערוך בכורה בהפועל חדרה נגד הפועל כפר סבא

ג'ונתן סיסה
ג'ונתן סיסה | הפועל חדרה

הבלם קיבל את האישור ממונאקו ב' וצפוי לעבור בבקרה התקציבית. בלם ספרדי יגיע למבחנים, אך לא צפוי להצטרף, שכן אלה נקבעו לפני הגעתו של סיסה. דרור, קוגבנייה ולוסיו צפויים לפתוח פעם נוספת בהתקפה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

רק ביום ראשון האחרון הפסידה הפועל חדרה להפועל קרית שמונה וכבר מחר (רביעי) תשחק הקבוצה של אורי גוטמן במחזור השני של המפעל, נגד הפועל כפר סבא, כשהיא מקווה להשיג ניצחון ראשון תחת המאמן הטרי. חדרה תערוך את האימון המסכם בשעות הערב ונראה כי למרות ההפסד האחרון, גוטמן לא יבצע שינויים רבים. הבלם ג'ונתן סיסה צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב הראשון, כשיעלה במרכז ההגנה לצדם של חגי גולדנברג וויסאם רבאח.

הבוקר הגיעו המסמכים האחרונים להשלמת ההחתמה של סיסה, כאשר הקבוצה הצרפתית מונאקו ב' אישרה את המעבר והשחקן צפוי לעבור עד מחר בבקרה התקציבית. שחקן זר נוסף שהגיע להתרשמות הוא הבלם הספרדי אייטור רואנו.

בחדרה סיפרו כי הגעתו של רואנו לישראל נקבעה עוד לפני הצטרפותו של סיסה ובקבוצה לא רצו לפגוע בהגעתו, אך ציינו כי אין כוונה להתחזק בבלם נוסף ואמרו: "הספרדי יוחתם רק אם יתן הצגה ברמה של פיקה, אבל הסיכויים קלושים". מי שצפוי לפנות את המקום לבלם החדש הוא הקפטן מנשה זלקה. בחלק ההתקפי נראה כי גוטמן ימשיך עם השלישייה המורכבת משגיא דרור, דידייה קוגבנייה ולוסיו מרניאו.

ינסה להשיג ניצחון בכורה נגד כפר סבא. אורי גוטמן (דני מרון)
ינסה להשיג ניצחון בכורה נגד כפר סבא. אורי גוטמן (דני מרון)

הרכב משוער: אוסטין אגידה, שגיב סולומון, ויסאם רבאח, ג'ונתן סיסה, חגי גולדנברג, אשרף רבאח, ג'ורג' פוצ'יבה, אליאל פרץ, שגיא דרור, דידייה קוגבנייה, לוסיו מרניאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי