בני יהודה הביסה 0:4 את סאנדומירז, וולבלום סובל מפציעה בברך

שחקני בני יהודה
שחקני בני יהודה | בני יהודה, רשמי

מחזיקת הגביע לא התקשתה נגד הקבוצה מהליגה הרביעית בפולין והנבחן אזאנגו ממשיך להותיר רושם על אבקוסיס. במועדון חוששים שקשר הרכש ממכבי חיפה נפגע ברצועת הברך, ההחלטה האם להחתים את פנישי תתקבל בקרוב

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה קיימה הערב (שלישי) משחק נוסף במסגרת מחנה האימון בפולין וניצחה 0:4 את ויסלה סאנדומירז, מהליגה הרביעית בפולין. בקבוצה ניסו להשיג יריבת אימון בכירה יותר אך ללא הצלחה, בעיקר בשל העובדה ששתי הליגות העליונות בפולין כבר יצאו לדרך.

דור כוכב, עמית זנטי, דור ג'אן והחלוץ הניגרי הנבחן, פיליפ אזאנגו, כבשו את השערים לזכות הזהובים. אזאנגו, בן ה-22, שיחק בעונה שעברה בגנט הבלגית ועד כה מותיר רושם טוב.

הקשר איתן וולבלום סובל מפציעה בברכו ובצוות המקצועי חושדים מפגיעה באחת מרצועות הברך. הוא צפוי לעבור סדרת בדיקות עם שובה של הקבוצה ארצה. הבלם השוויצרי-אלבני, אלבן פנישי, שהתאמן במדי הקבוצה במהלך מחנה האימון, סיים את תקופת ההתרשמות והמאמן יוסי אבוקסיס יקבל בקרוב החלטה אם לצרפו.


אלבן פנישי. ההחלטה האם להחתימו תתקבל בקרוב (אריאל שלום)

הבלם הברזילאי לואיס דראוסיו, שנבחן במשך מספר ימים, לא הרשים וכבר שוחרר. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא החלוץ פיראס מוגרבי, אולם עד כה לא נרשמה התקדמות, במגעים עם בני סכנין, שדורשת דמי העברה של כחצי מיליון ש"ח.

הרכב בני יהודה: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, דן מורי, פז בן ארי, דניאל פלשר, אמיר רוסתום, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, עמית זנטי, דור כוכב, מוחמד גדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי