כפי שפורסם לראשונה בספורט1: איתן טיבי חתם לשנתיים במכבי ת"א

איתן טיבי
איתן טיבי | דני מרון

הבלם השלים את חזרתו לשורות המועדון, ישתכר בכל עונה כ-320 אלף דולר: "שמח להישאר צהוב ומקווה שיהיה לנו עוד הרבה הצלחות יחד גם בעתיד". מנספורד: "רצינו אותו לאורך כל הדרך". כך נסללה חזרתו לאלופה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
כפי שנחשף לראשונה בספורט1, הבלם איתן טיבי חתם הבוקר (ראשון) על חוזה חדש לשנתיים במכבי תל אביב, תמורת סכום הנאמד בכ-320 אלף דולר לעונה. לאחר תקופה של נתק בין הצדדים והפסקת המו"מ, בעקבות ההדחה של הצהובים ממשחקי מוקדמות ליגת האלופות וחוסר שביעות הרצון של המאמן ולדימיר איביץ' מתפקוד החלק האחורי, חלה בימים האחרונים התקרבות משמעותית שהובילה בסופו של דבר לחתימתו, כחודשיים לאחר שעזב.


איתן טיבי, שיחזור ללבוש את החולצה מספר 18 במכבי ת"א, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני נשאר בבית הצהוב. אני שמח להישאר אחרי לא מעט שנים כאן, עשיתי כאן דרך יפה וארוכה מאוד עם לא מעט הישגים – ואני מקווה שיהיו לנו עוד הרבה הצלחות ביחד גם בעתיד".


כזכור, בסיום העונה שעברה התנהל משא ומתן ארוך מאוד בין הצדדים וכבר היה נדמה כי הפערים בין הצדדים בלתי ניתנים לגישור. בדומה למגעים עם המגן אלי דסה, לא הסכימו ראשי הצהובים לשדרג את שכרו של טיבי בצורה משמעותית כפי שדרש והבלם בן ה-31 עשה את אימוני טרום העונה לבדו ולא יצא עם האלופה לשני מחנות האימונים שלה וכמובן לא נטל חלק באף משחק שקיימה הקבוצה מתחילת העונה. לטיבי היו מספר הצעות מקבוצות שונות בארץ, אך המגעים לא הבשילו בסופו של דבר לכדי סיכום או חתימה ואמש (שבת) הושג הסיכום, כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1.


באתר הרשמי של המועדון התייחס לחזרת הבלם גם המנכ"ל בן מנספורד: "אני שמח להודיע כי איתן טיבי ימשיך לשחק במכבי! לאיתן היה חלק נכבד בהישגיו של המועדון בשנים האחרונות ומילא תפקיד חשוב בכמה שיאים שעשתה הקבוצה בעונה שעברה. לאורך כל הדרך רצינו כי איתן יחתום על חוזה חדש וכולם מאושרים שהוא ימשיך ללבוש את המדים הצהובים של מכבי. בדיוק כמו בכל החוזים עליהם חתמנו בעונה זו, אף אחד לא היה מתאפשר ללא התמיכה המדהימה של מיץ' וברצוני להודות לו על התמיכה וההכוונה".





כעת ולאחר שחתם היום באופן רשמי על חוזהו, יתחיל טיבי בן ה-31 את עונתו השמינית במדים הצהובים והוא צפוי להיכלל בסגל הקבוצה לצמד המשחקים נגד סודובה הליטאית, במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית (חמישי, 20:15 בספורט4). הוא יהיה כעת הבלם הרביעי בסגל יחד עם שרן ייני, ז'איר אמאדור ושחר פיבן.


טיבי. ההדחה מול קלוז' עשתה את שלה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי