ריבלין לחוגג: "אל תשנה את דרכך, אתה מעביר מסר חשוב"

צביקה הדר, ראובן ריבלין
צביקה הדר, ראובן ריבלין | מארק ניימן / לע"מ

נשיא המדינה אירח את בעלי קבוצות ליגת העל כחלק מטקס הענקת "מגן הכבוד" בו זכתה מכבי נתניה ואמר לעומד בראשה של בית"ר ירושלים: "הבחנתי שאתה יכול לעמוד כעץ שתול בפני כל רוחות. כולנו חברה אחת"

(גודל טקסט)

נשיא המדינה ראובן ריבלין אירח היום (שני) את בעלי קבוצות ליגת העל, כחלק מטקס הענקת "מגן הכבוד" שמחולק זו השנה החמישית, על הצטיינות בעשייה ערכית וחינוכית ובמאבק באלימות ובגזענות בעונת 2018/19.

"מגן הכבוד" הינו יוזמה של בית הנשיא בשותפות עם משרד התרבות והספורט, ההתאחדות לכדורגל, מנהלת הליגות, הטוטו ועמותת ערכים בספורט. "מגן הכבוד – תקווה ישראלית" הינו חלק מתכנית הדגל "תקווה ישראלית" אותה מוביל נשיא המדינה, לביסוס השותפות בין המגזרים שמרכיבים את החברה הישראלית. "מגן הכבוד" נולד מתוך רצון לעודד ולתמוך במועדוני הכדורגל לבסס תשתית ארגונית, חינוכית וערכית משמעותית שתסייע לצמצמם פערים, לייצר שיתופי פעולה בין מגזרים שונים ולצמצם את האלימות והגזענות במגרשים.

מכבי נתניה זכתה השנה בתואר, כשעל פי נימוקי הוועדה "המועדון הצליח בפרק זמן קצר לסחוף אחריו קהילות שלמות בעיר. בין פעילויות המועדון ניתן למצוא אימוץ של מתנ"ס בשכונת קשת יום, פנייה אל קהלים חדשים, ביניהם ילדים, בני נוער, משפחות, בני העדה האתיופית והמגזר הערבי, קידום אורח חיים בריא של קהל האוהדים והקמת מועדון אוהדות ייחודי. המועדון הראה כי גם מועדונים שאינם בעלי תקציב רב יכולים באופן יצירתי לחבר בין קהל האוהדים למועדון ולבעליו וליצור מרחב משפחתי מהנה".

בנוסף להענקת הפרס, נשיא המדינה ריבלין גם שוחח עם בעלי קבוצות ליגת העל שהגיעו לבית הנשיא ובין השאר אמר למשה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים: "אנחנו צופים בך בתקווה רבה וחשוב לנו שהתחלתם לנצח. אני מוכרח לומר שחוגג הוא לא רק בעלים טוב לבית"ר, אלא הוא בהחלט מעביר מסר חשוב ביותר לחברה הישראלית – די לנו לבדלנות. כולנו חברה אחת במדינה יהודית ודמוקרטית. שנבחרת ישראל מנצחת זה בגלל הנבחרת, וזה בגלל הכדורגלנים הטובים ביותר. משה, שלא תשנה את דרכך או תתחיל להיות נע וזע מרוחות. כי אני הבחנתי שאתה יכול לעמוד כעץ שתול בפני כל רוחות. הרוחות באות והולכות אבל העץ תמיד עומד חזק ומניב פירות מצוינים".


חוגג. זכה למילים חמות מנשיא המדינה (דני מרון)

בתום דבריו הוסיף הנשיא בפנייתו לחוגג: "אני מאחל לנו שתימצא הפלטפורמה המתאימה, שתבטיח שהפעילות הזאת תמשיך ותעמיק עוד שנים רבות קדימה. שהכדורגל הישראלי יהפוך לסמל של מצוינות, מקצועיות לצד מעורבות והשפעה חברתית. המצוינות והאחריות החברתית הולכות יד ביד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי