החיזוק בדרך? בני יהודה מנסה לצרף את דור אלו ומתן בלטקסה

דור אלו
דור אלו | דני מרון

לפני המשחק המסקרן בבאקו נגד נפטצ'י במוקדמות הליגה האירופית, הכתומים מנסים להאיץ את צירופם של המגן הימני מהפועל באר שבע והמגן השמאלי ממכבי תל אביב. עמית זנטי ואיתן וולבלום יחמיצו את המפגש הראשון

(גודל טקסט)

שלושה ימים לפני שתעלה לכר הדשא באזרבייג'אן, בני יהודה ערכה הערב (שני) אימון נוסף לקראת המשחק המסקרן נגד נפטצ'י באקו במסגרת סיבוב המוקדמות שלישי של הליגה האירופית. הכתומים ימריאו ביום רביעי בבוקר והגומלין ייערך ביום חמישי, שבוע לאחר מכן, באצטדיון המושבה.

אם לא די בכך שטרם הגיע חיזוק משמעותי, המאמן יוסי אבוקסיס ייאלץ להסתדר ללא עמית זנטי ואיתן וולבלום הפצועים. מי שצפוי לחזק בקרוב את הסגל הוא הבלם האלבני-שווייצרי אלבן פנישי, ששיחק בעונה שעברה בבני סכנין ונבחן בשורות הכתומים במהלך מחנה האימון בפולין. האחרון כבר סיכם עקרונית את תנאיו בשורות הקבוצה מהשכנה ונותרו כמה פרטים טכניים על מנת להשלים סופית את החתמתו.

מי שנמצאים על הפרק בשלב זה מבחינת חיזוק הם דור אלו מהפועל באר שבע ומתן בלטקסה ממכבי תל אביב. המגן ימני, שנחשב ל'מנודה' בבירת הנגב', נמצא על הכוונת של אבוקסיס וראשי המועדון מנסים להגיע להסכמות עם אלונה ברקת לגבי השאלתו. המגן השמאלי, שהצטיין במדי בבני יהודה אשתקד, עשוי להאריך חוזה ואז לצאת פעם נוספת להשאלה, כאשר במקביל האלופה גם מנסה למכור אותו.


מתן בלטקסה. יושאל לבני יהודה פעם נוספת? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי