"פעם שחקנים רצו בשביל הסמל, לא עבור התסרוקת"

מאור בוזגלו מאוכזב
מאור בוזגלו מאוכזב | דני מרון

ג'ימי טורק, כוכב הפועל ת"א בעבר, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והבהיר: "גם אם הם יצרפו פתאום שלושה שחקני חיזוק, קבוצת כדורגל זה לא גיר של אוטו". על בית"ר: "חוגג צמא להצלחה ואני חושב שהוא בדרך הנכונה"

(גודל טקסט)

"עם כל הכבוד לשחקנים שהצטרפו להפועל תל אביב הקיץ, אף אחד מהם עדיין לא הוכיח את עצמו וזה נראה בינוני ומטה". הדובר הוא ג'ימי טורק, כוכב האדומים בעבר, שהתראיין הערב (שני) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס להפסד השלישי ברציפות של קבוצתו של ניסו אביטן.

טורק ניתח: "לא התלהבתי מהפועל תל אביב וראשי הקבוצה צריכים להיות מודאגים. להפסיד שלוש פעמים ברצף זה תמיד מדאיג, וגם ככה הם לא ממהרים להכניס את היד לכיס. גם אם הם יביאו בסוף עוד שלושה שחקני חיזוק, קבוצת כדורגל זה לא גיר של אוטו. זה לא שפתאום, ברגע, הכל יתפקד כמו שצריך. לשחקנים לוקח זמן להתאקלם ולהכיר את כל המערכת. כשאתה צריך לספק תוצאות, זה קצת בעייתי".

האם הפועל תל אביב מוכנה לפתיחת הליגה: "אם לא יהיו בשני המשחקים הראשונים לפחות ארבע נקודות, הבעיות יתחילו לצוף והבעלים לא יתנו למאמן ניסו אביטן לעבוד. חסרים שחקנים בהגנה, בקישור ובהתקפה. גם בתקופה שלי לא היה כסף אבל היו שחקנים יותר טובים. בזמנים שלי אנשים רצו בשביל הסמל של הקבוצה, לא עבור התסרוקת והטלוויזיה. זה היה סוג אחר של שחקנים. מי בהפועל תל אביב היום עלה מהנוער? אולי שחקן וחצי. אני לא יודע מה יהיה, אבל המצב מדאיג אותי". היכולת של קלאודמיר: "הוא לא נראה טוב. בשנה שעברה הוא כן היה טוב, אבל הוא לא נהיה יותר מהיר וחזק עם הזמן".


"לא נראה טוב". קלאודמיר (דני מרון)

על בית"ר ירושלים: "כרגע היא קבוצה הרבה יותר טובה מהפועל תל אביב. בית"ר עשתה כמה מהלכי כדורגל יפים מאוד והגיעה להרבה מצבים נוספים. קבוצה לא יכולה להיות מוכנה במאה אחוז בשלב הזה של העונה, אבל אני מאמין שבית"ר ירושלים תשתפר ואני חושב שהיא בדרך הנכונה. אין שום ספק שמכבי וב"ש הן המועמדות לזכות באליפות, אבל בית"ר נראית טוב מאוד והיה כיף לראות אותם אתמול. הם שיחקו מהר, נכון והגול הגיע לאחר מהלך מבריק".

על ההבדלים בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב: "אם רוני לוי, יוסי בניון ואלי אוחנה ירצו לצרף עוד שחקן כזה או אחר, לחוגג לא תהיה בעיה – גם אם זה ייקח לו מהכיס כמה מילוני שקלים נוספים. חוגג צמא להצלחת הקבוצה ורואים את זה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי