שביעות רצון במכבי חיפה: 13 אלף מנויים כבר נמכרו

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

במועדון בטוחים כי החתמת חיזוק תביא לעלייה משמעותית במכירות. הצוות המקצועי העביר להנהלה רשימת מועמדים לחיזוק, החלטה על ג'וליאן בן חיים צפויה להתקבל עד סוף השבוע. בשבת: משחק אימון נגד באקה אל גרבייה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה אתמול (שני) לאימונים וממשיכה את הכנותיה לקראת פתיחת הליגה ב-24 באוגוסט. המשחק הבא של הירוקים יהיה רק בשבת הבאה, במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו. עד אז מקווים בקבוצה לערוך מספר משחקי אימון וכבר בשבת הקרובה יתקיים אחד כזה, נגד הפועל באקה אל-גרבייה בכפר גלים.

מי שממשיך להיבחן הוא הבלם היהודי-צרפתי, ג'וליאן בן חיים, שהחלטה לגביו תתקבל עד סוף השבוע. מעבר לכך, במועדון מבינים כי הקבוצה חייבת להתחזק לפחות בשלושה שחקנים חדשים, בעיקר זרים, כאשר הצוות המקצועי כבר העביר רשימה של מספר שחקנים להנהלת המועדון, שתפתח במשא ומתן על מנת לצרפם.

בינתיים, במועדון הביעו שביעות רצון מקצב רכישת המנויים לקראת העונה הקרובה. שלושה שבועות לפני פתיחת הליגה מכרו הירוקים כ-13 אלף מנויים ובמועדון בטוחים כי חיזוק נוסף יביא להעלאה משמעותית במיוחד לאחר הופעה מכובדת במסגרת האירופית. "הקהל הירוק הוכיח את גדולתו במשחק מול שטרסבורג ואנחנו בטוחים שהוא גם ירכוש מנויים וייתן את הדחיפה לקבוצה מהמחזור הראשון", אמרו במועדון.

החלטה לגביו צפויה ליפול עד סוף השבוע. ג'וליאן בן חיים (מכבי חיפה, רשמי)
החלטה לגביו צפויה ליפול עד סוף השבוע. ג'וליאן בן חיים (מכבי חיפה, רשמי)

בנושא אחר, שיתוף פעולה יצא לדרך בין הקבוצה מהכרמל להפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית. הערב נערכה פגישה בין ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט לבין נשיא מכבי חיפה יענקל'ה שחר והמנכ"ל אסף בן דב,כאשר גם מנכ"ל נוף הגליל גיל ברעם נכח. בין השאר סוכם כי מכבי חיפה תקבל זכות ראשונים על הכישרונות הצעירים שיגדלו בקבוצה מהליגה הלאומית, ומאידך נוף הגליל תקבל זכות ראשונים על בוגרי מחלקת הנוער שאינם מיועדים ישירות לקבוצה הבוגרת. מי שיאמן את נוף הגליל הוא איתי מרדכי, ששימש בעונה שעברה כעוזר מאמן מכבי חיפה והירוקים אף יממנו את שכרו בעונה הקרובה. ברעם אמר לאחר הסיכום: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה ומקווים שזה יישאר לאורך שנים. חשוב להבין שלא מדובר כאן בקבוצת בת אלא נוף הגליל היא מועדון כדורגל בפני עצמו שמנהל שיתוף פעולה פורה עם מכבי חיפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי