מכבי חיפה תחפש זרים שייפלטו מליגות בכירות, מחמאות לווילדסחוט

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

בשיחות האחרונות של מערך הסקאוטינג לבין סוכנים, ביקשו הירוקים לחפש שחקנים אשר נמצאים תחת חוזה. במועדון מרוצים מהתקדמותו של שחקן הכנף ההולנדי: "המבחן הגדול שלו יהיה בליגה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת פתיחת העונה, כאשר עיקר המאמצים מתרכזים בנושא הרכש. בכרמל אישרו כי ישנו רצון להתחזק בשלוש עמדות: בלם, קשר אחורי ועוד קשר התקפי והמאמן מרקו בלבול הבהיר לא אחת כי אינו ממהר לצרף זרים חדשים והם יגיעו אחרי בדיקה קפדנית.

סיבה נוספת לעיכוב ברכש הזר על פי טענתם של הירוקים היא השכר הגבוה אשר דורשים אותם מועמדים שנבחנו כמתאימים מקצועית. לספורט1 נודע כי במערך הסקאוטינג של חיפה מנסים לשנות כיוון ובשיחות עם סוכנים שונים ביקשה למצוא שחקנים שנמצאים כעת במועדון ולא שחקנים חופשיים, במטרה למצוא מועמדים מליגות בכירות שיפלטו לקראת סוף החלון ויסכימו להגיע לישראל תמורת סכומים נמוכים יותר. "אנחנו נצרף שלושה שחקנים טובים כדי שיחזקו את הסגל שלנו", אמרו בכרמל.

בינתיים במועדון מביעים שביעות רצון מההתקדמות של הקשר ההולנדי יאניק ווילדסחוט שחתם בחיפה לפני חודש ימים. "המבחן הגדול של יאניק ושל שחקנים אחרים יהיה בליגה" אמרו במועדון הירוק.


"המבחן הגדול יהיה בליגה". יאניק ווילדסחוט (מאור אלקסלסי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי