טיירון שרי סיכם במכבי חיפה לשנתיים, ישתכר 420 אלף יורו

טיירון שרי
טיירון שרי | VI-Images / Contributor

הקשר ההולנדי, שנחת בישראל מוקדם יותר היום עם משפחתו, עבר בדיקות רפאויות ויחתום לשנתיים בשבוע הבא. ישתכר 420 אלף יורו לעונה, ג'ורג' מנדז'ק לא ישוב לכרמל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה קרובה לצרף רכש נוסף, כאשר הערב (חמישי) סיכם בקבוצה הקשר ההולנדי טיירון שרי. שרי בן ה-31 גדל בטוונטה ולאחר מספר שנים בליגה ההולנדית הוא עבר לקווינס פארק ריינג'רס, לאחר מכן חתם בליגה הסינית וממנה הושאל לקייסריספור הטורקית, בה סיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי. הוא עבר את הבדיקות הרפואיות במועדון ויחתום בשבוע הבא, לאחר צום תשעה באב.

בחיפה חיפשו זמן רב אחרי קשר שיכול לשחק מתחת לחלוץ ומקווים ששרי יענה על הדרישות של הצוות המקצועי. שרי כאמור נחת בישראל וערך סיור במהלך היום במתקן האימונים בכפר גלים ובעיר חיפה. השחקן יחתום על חוזה לשנתיים תמורת 420 אלף יורו לעונה באמצעות סוכנו זיו שטרנברג.

הגעתו לישראל הפתיעה את סוכנו, סרקאן קולופ, שטען אתמול כי אינו מכיר בהצעה מישראל ואף דיבר על כך שהירוקים יתקשו לשלם את דרישותיו הכספיות של השחקן. הדבר גרר קרב גרסאות בין הצדדים כאשר בסביבתו של שרי הבהירו: "הוא אכן ייצג אותו בטורקיה אבל הוא לא מייצג אותו במקומות אחרים כולל ישראל ולכן אני רשאי לעשות מה שנכון לו". סוכנו הגיב על המהלך: "הוא הלך לי מאחורי הגב".


טיירון שרי יהיה הרכש החמישי של מרקו בלבול? (מאור אלקסלסי)

שחקן נוסף בו מעוניין בלבול הוא הקשר ג'ורג' מנדז'ק. הירוקים אומנם הגישו לשחקן הצעה לשנתיים אבל יש פערים כספיים בין הצדדים והקשר אף אתמול מסר באינסטגרם לפיו נראה כי לא יישאר אצל הירוקים וחלק גדול מהאוהדים מתכוונים לפנות להנהלת הקבוצה ולדרוש להחתים את השחקן. בסביבתו של מנדז'ק ציינו כי אם הקשר יגיע לסיכום לחיפה, שחרורו של מפראג לא יהווה בעיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי