הפתרון של רוני לוי? בית"ר מעוניינת במגן היהודי דניאל לוביץ

דניאל לוביץ'
דניאל לוביץ' | Lachlan Cunningham/Getty Images

השחקן מעורר עניין אצל מספר קבוצות גדולות בישראל, לדברי מקורב לעסקה בירושלים הרצינית ביותר לגביו לגביו לאור מצוקת הזרים. לחץ על טיירה לעזוב עד הליגה. אחרי ההצלחה בגביע הטוטו: מחמאות גם לבניון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מתעניינת במגן השמאלי האמריקאי יהודי בן ה-27, דניאל לוביץ. האחרון, שחקן נבחרת ארצות הברית, הוא יהודי ולא נחשב כזר. בעונה החולפת הוא שיחק במונטריאול אימפקט ועל פי דיווחים בארצות הברית, לוביץ מעורר עניין בקרב כל הקבוצות הגדולות בישראל. לספורט1 נודע כי בית"ר ירושלים היא הקבוצה הישראלית הרצינית ביותר לגביו, לאחר שהוצע לה לפני כשבועיים. "לוביץ מעורר הרבה עניין בארצות הברית, אבל גם בישראל", אמר מקורב לעסקה.

ללוי יש כרגע שישה זרים, אבל זה כולל את אפונסו טיירה וז'אורז'יניו. לראשון הוצע פיצוי תמורת עזיבה ובימים הקרובים הוא צפוי לעזוב. בנוגע לברזילאי, סוכנו לוחץ לאפשר לו להתאמן בקבוצה אחרת. בני יהודה והפועל תל אביב מתעניינות. בשלב זה, במועדון הוחלט להחתים בלם זר, כזר חמישי, ואז יוחלט אם בכלל לצרף זר שישי. לכן, לוי רוצה מגן שאינו נחשב כזר כדי שיתמודד עם מקס גרצ'קין על העמדה הזאת.

לוי מרוצה מהיכולת של הקבוצה עד כה, אבל לא מסתפק בבלם. המאמן ויוסי בניון, שזוכה למחמאות על עבודתו עד עכשיו בנוגע לבחירת השחקנים ולשיתוף הפעולה עם המאמן, צמצמו את רשימת הזרים שלהם. הקבוצה לא תשחק ביום שני במסגרת גביע הטוטו (סיימה את משחקי בשלב הזה) ותתכונן למשחק מול הפועל באר שבע בחצי הגמר. עד אז, לוי מתכנן לקיים עוד משחק אימון כדי לשמור על כושר המשחק של שחקניו.


בניון ולוי. שיתוף פעולה מוצלח בינתיים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי