מצבו של צ'יזיק יציב: "מדובר בתהליך איטי וזהיר"

איתמר צ'יזיק
איתמר צ'יזיק | ערן לוף

לפניית ספורט1 בנוגע למצבו הרפואי של מנכ"ל מכבי חיפה לשעבר שלקה בלבו, נמסר מבית החולים: "מצבו יציב. הניסיון להחזיר להכרה ולבדוק את מצבו אורך ימים, זה מצריך סבלנות"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מנכ"ל מכבי חיפה לשעבר, איתמר צ'יזיק, עדיין מורדם ומונשם בבית החולים רמב"ם שבחיפה. כזכור, צ'יזיק הובהל לבית החולים רמב"ם אתמול (שני) לאחר שלקה בלבו, ידיעה שתפסה בהלם את אנשי מכבי חיפה והכדורגל הישראלי בכלל. בשלב זה, משפחתו מסרבת להתראיין בנושא ובהתאם לכך גם אנשי בית החולים.

לפניית ספורט1 נמסר מבית החולים רמב"ם כי "מצבו של מר צ'יזיק יציב, מדובר בתהליך איטי וזהיר מאוד להחזיר להכרה ולבדוק מצב. תהליך שלעתים אורך ימים". עוד נמסר מבית החולים כי "במקרים כאלה מרדימים ומנשימים כדי לקרר ולהגן על תפקודי המוח, וההליך של גמילה מהליך ההרדמה וההנשמה לוקח זמן ומצריך סבלנות".

ממכבי חיפה נמסר אתמול: "מועדון כדורגל מכבי חיפה, בראשות הנשיא יעקב שחר, מאחלים רפואה שלמה לאיתמר צ'יזיק. המועדון מחזק את ידי משפחת צ'יזיק ומתפלל לשלומו של איתמר, ששימש כמנכ"ל המועדון במשך 14 שנים. המשפחה מודה לציבור על הדאגה הגדולה לשלומו, עומדת לצדו ומצפה שישוב לאיתנו. בשלב זה המשפחה מבקשת שלא להגיע לביקורים במחלקה ולאפשר לה להקדיש את כל זמנה להחלמתו".

איתמר צ'יזיק מונה בשנת 2002 לתפקיד הבכיר במכבי חיפה וכבר בעונתו הראשונה תחת ניהולו זכתה הקבוצה להצלחה כאשר העפילה לראשונה לליגת האלופות, בנוסף בתקופתו הירוקים זכו חמש פעמים באליפות. בנוסף היה מעורב בפרויקט הקמת סמי עופר. בשנת 2016 החליט לפרוש מתפקידו אחרי עשייה רבה.


מתפללים לשלומו. איתמר צ'יזיק (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי