אשדוד במגעים להחתמת אז'ובל, זגורי הצטרף לאימונים

בן אז'ובל
בן אז'ובל | דני מרון

הקבוצה מעיר הנמל החלה במשא ומתן עם עכו, שדורשת כ-150 אלף דולר עבור החלוץ שיהפוך לשחקן חופשי בינואר. הקשר, שסיים את חזהו בסכנין, עשוי לחזק את הסגל של אוואט ואוחיון. גורדנה ואלאבי לא כשירים לבני יהודה

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד ממשיכה לנסות לחזק את הסגל לקראת פתיחת ליגת העל והיום (רביעי) החלה הקבוצה מעיר הנמל במשא ומתן לצירופו של בן אז'ובל, עליו דורשת הפועל עכו, לה הסכם עם החלוץ עד חודש ינואר, פיצוי כספי בגובה 150 אלף דולר ובין הצדדים קיימים פערים שמוגדרים על ידי הצדדים כ"ניתנים לגישור".

אז'ובל, שהבקיע אשתקד חמישה שערי ליגה ב-28 הופעות במדי הפועל חיפה, מחזיק בהצעה גם מבני יהודה ובאשדוד מקווים להקדים את הכתומים ולסגור את העסקה במהרה. מי שהצטרף כבר אתמול לאימוני אשדוד הוא הקשר ישראל זגורי, שסיים את חוזהו בבני סכנין ובקבוצה מעיר הנמל ינסו להחתימו בימים הקרובים.

עמדה נוספת שהמאמנים רוני אוואט ומשה אוחיון מתעקשים לחזק היא הבלם ובקבוצה בודקים שמות של שחקנים זרים וישראלים. ביום שני (19:00) תארח אשדוד את בני יהודה במסגרת גביע הטוטו, כשהמנצחת תסיים את המפעיל השלישי בחשיבותו במקום החמישי. רועי גורדונה שסובל מפציעה בכנף וסמואל אלאבי שנפגע בשריר הירך לא צפויים להיות בסגל.


יחתום באשדוד? זגורי (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי