בהפועל חיפה תוקפים את דילמוני: "מצאנו לו קבוצה, אבל הוא ממשיך לעשות נזק"

חן דילמוני
חן דילמוני | הפועל כפ"ס

בכירים במועדון סיפרו כי אחי נצרת והפועל אשקלון הביעו עניין בשחקן, שצפוי לעמוד לוועדת משמעת. במועדון מקווים שדור מלול, בן והבה וניסו קפילוטו יחזרו לאימונים מלאים, בוריץ' שב לסגל נבחרת בוסניה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר שבוע של שקט, חזרה סאגת חן דילמוני לכותרות בהפועל חיפה, כאשר החליט המגן אתמול (שני) להגיש תביעה נגד הקבוצה על סך מיליון שקלים בבית הדין האזורי בחיפה. בהפועל חיפה זעמו על המהלך והבעלים יואב כץ הבהיר כי יגיש תביעה נגדית על סך שני מיליון שקלים בשל גרימת נזק במכוון והוצאת לשון הרע. בארגון השחקנים היו מופתעים מהמהלך והם ציפו כי הצדדים יגיעו להסדר לפני הפנייה לבית המשפט.

בהפועל חיפה הבהירו הבוקר לספורט1 כי לאחרונה פעלו לסיים את הסאגה על הצד הטוב יותר ואף סיכמו עם שתי קבוצות מהלאומית (הפועל אשקלון ואחי נצרת) לגבי השאלתו של המגן ואף הקבוצה מהמגזר הסכימה לשלם את מלואו חוזהו, אך למרות זאת דילמוני החליט להגיש תביעה.

"מצאנו לו קבוצה אבל הוא ממשיך לעשות נזק" אמר גורם בכיר במועדון שהוסיף: "הוא עושה לעצמו שם רע". מעבר לכך, דילמוני שהיה בחופשת מחלה, צפוי לעמוד לוועדת משמעת בשל הפוסט שהעלה נגד המועדון.


בהפועל חיפה מחכים לשובו של ניסו קפילוטו (דני מרון)

מבחינה מקצועית תחזור הקבוצה לאימונים לקראת מחזור הפתיחה נגד הפועל כפר סבא ביום ראשון. בחיפה מקווים כי השחקנים הפצועים בדמותם של דור מלול, בן והבה ובעיקר ניסו קפילוטו יחזרו לאימונים מלאים, כאשר האחרון נעדר בשני המשחקים האחרונים בשל פגיעה בצלעות ולאחר מספר בדיקות התברר כי לא מדובר בשבר.

ועוד בהפועל חיפה, במועדון בירכו את השוער יסמין בוריץ' לרגל זימונו לסגל נבחרת בוסניה והרצוגובינה לצמד המשחקים מול ליכטנשטיין וארמניה, זימונו ראשון לאחר שלוש שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי