נקודת האור של אוחנה: ההסכם בבית"ר אינו מבוסס על מענקים

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | דני מרון

החוזה עליו חתם הקשר אינו מושפע ממספר ההופעות שיערוך ובסביבתו אמרו: "הוא לא שקע בדיכאון, אולי האמונה עזרה לו". וגם: בני יהודה הודיעה לירושלמים כי ירדה מז'אורז'יניו, ניסיון להגיע עמו להסדר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים עדיין מנסים לעכל את הבשורה על הפציעה של מיכאל אוחנה. בסביבתו של הקשר הביעו אתמול אופטימיות זהירה לקראת התוצאות, אבל סיפרו כי גם לאחריהן אוחנה נשמע אופטימי, לפחות ביחס לשחקן שעבר פציעה כל כך קשה.

"הוא לא שקע בדיכאון, כמו שקורה עם שחקנים אחרים", סיפר אחד ממקורביו. "אולי האמונה עזרה לו להישאר כל כך אופטימי, הוא בטוח שהוא ייצא מזה חזק וזה לא פחות חשוב מהצלחת ההליך הרפואי עצמו". נקודת האור של אוחנה מהסיפור הטרגי אתמול היא החוזה שלו. מההסכם של אוחנה בבית"ר עולה כי החוזה אינו מבוסס על מענקים, כפי שקורה אצל שחקנים רבים אחרים בליגה, אלא חוזה "פיקס" שרובו מובטח. בית"ר תשלם את חוזהו במלואו עד תום העונה ותקבל החזר מהביטוח הלאומי עבור שלושת החודשים הראשונים.

במועדון ערכו אתמול דיון בנוגע למחליף אפשרי. במועדון שוקלים לצרף עוד שחקן התקפה, אבל יעשו זאת בשיקול דעת ולא יצרפו שחקן באופן מיידי. כבר אתמול יצרו סוכני שחקנים קשר עם הנהלת המועדון והציעו מספר שחקנים, אבל שם הודיעו כי כרגע הם מתרכזים במציאת בלם זר. 


אוחנה. לפחות, מבחינתו, החוזה אינו מבוסס על מענקים (דני מרון)

בנוסף, משה חוגג הבהיר למקורביו כי לא יעלה את ההצעה על אוראל דגני. "להפועל תל אביב יש צרות משל עצמה. אם היא רוצה להשאיר אתה דגני בכל מחיר בסגל, זו בעיה שלה", אמר מקורב לעסקה. חוגג הציע כ-700 אלף שקל, בעוד שבהפועל דורשים סכום כפול.

בנושא אחר: במועדון נוצרה אתמול בעיה מסוימת בנוגע לז'אורז'יניו. ברק אברמוב ויוסי אבוקסיס החליטו לרדת בשלב זה מהשחקן, מה שגורם לראשי המועדון למחשבה מחודשת לגביו: אם לא תהיה הצעה רלוונטית בימים הקרובים, ינסו להגיע איתו להסדר עזיבה תמורת פיצוי.

לקראת המשחק מול הפועל באר שבע, גדי קינדה אמור להחליף את אוחנה. שלומי אזולאי חוזר לאימונים בהדרגה ואמור לפתוח בהרכב. ספק גדול אם טל בן חיים יהיה בסגל. עידן ורד יחזור בימים הקרובים לארץ אחרי הניתוח שעבר, אבל אמור לחזור לאימונים מלאים רק בחודש הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי