דיווח: מכבי תל אביב מעוניינת בקשר האחורי של קלוז'

שחקני קלוז' חוגגים
שחקני קלוז' חוגגים | אודי ציטיאט, קלוז'

הצהובים התרשמו ממיחאי בורדיאנו בן ה-27 ועשויים לנסות לצרפו לפי פרסום ב"גאזטה", אחרי שיחד עם אלופת רומניה הדיח אותם ממוקדמות ליגת האלופות. מחירו מוערך בכמיליון יורו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
קלוז' הרומנית הייתה מי שהדיחה את מכבי תל אביב ממוקדמות ליגת האלופות, אבל היא גם יכולה להיות הקבוצה שממנה יגיע הרכש הבא של הצהובים. לפי דיווח ב"גאזטה" הרומני, אלופת ישראל ואוסייק הקרואטית עוקבות מקרוב אחר הקשר בן ה-27 מיחאי בורדיאנו.


לפני מספר ימים כבר נכתב ברומניה שאחת הקבוצות הגדולות בישראל פנתה לחלוץ קלוז' בילאל עומראני, אבל ייתכן שהוא לא האחרון שאולי עוד יגיע לליגת העל. השניים צפויים להיות תחת מעקב של מכבי ת"א במשחק פלייאוף ליגת האלופות הערב נגד סלביה פראג, בו אף לפי הדיווח יהיה נציג מטעם המועדון. יש לציין שכרגע בסגל מכבי תל אביב שישה זרים, כך שכדי לצרפו היא תצטרך לשחרר את אחד מהם.


הקשר האחורי בורדיאנו הגיע לקלוז' בינואר 2018 תמורת 200 אלף יורו מבוטוסאני ובחוזהו נותרו עוד שלוש שנים. הוא מוערך בכמיליון יורו וסביר שקלוז' לא תמהר לשחררו אם לא תתקבל הצעה ראויה עבורו, כי לזכותו 47 הופעות מאז הגיע ומתוכן שבע רק העונה, כולל שש הופעות במוקדמות הצ'מפיונז.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי