עורך דינו של חן דילמוני: "מצבו הנפשי והבריאותי גרוע מאוד"

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

אליאס התראיין לרדיו 103FM וסיפר על התביעה שהגיש: "נפתח תיק בבית הדין לעבודה. לא רצינו להגיע לזה". על הפועל חיפה: "לא קיבלתי מהם אפילו מכתב התרעה". על המנהלת: "אל תעצרו את הליגה אבל איך לא מתערבים?"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)
ימים ספורים לפתיחת הליגה, הסיפור החם ביותר בהפועל חיפה הוא הסכסוך הגדול עם חן דילמוני שסרב לוותר על חוזהו ולעזוב וכתגובה הקבוצה הכריחה אותו להתאמן על אף שהיה חולה ואף השפילה אותו, כך לפי מקורביו. יממה לאחר שהשחקן הגיש באמצעות פרקליטו תביעה נגד המועדון בגובה מיליון ש"ח, עו"ד שי אליאס, המייצג את חן דילמוני, התראיין לתוכנית הרדיו של 103FM וסיפר שרצו להימנע מהתביעה, הפנה אצבע מאשימה למנהלת וארגון השחקנים וכן סיפר על מצבו הנפשי הלא פשוט של השחקן.


איפה זה עומד: "כרגע נפתח תיק בבית דין לעבודה שהוא גם בית משפט (לא למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל, מדובר ב"חוקי מגן"), עשינו הכל כדי לא להגיע לבית המשפט ולערכאות משפטיות אך לא הייתה לנו ברירה. מעבר לכך נגרם לו נזק משמעותי מהאימונים והטרטורים וההתעמרות מצד מקום העבודה. ביקשנו מהם להפסיק ושיחזור לאימונים רגילים יחד עם שאר הסגל".

צו מניעה לפתיחת הליגה: "זה לא יעזור לנו. בית המשפט לא יתערב ולא ימנע מקבוצה לפתוח את העונה.  אי אפשר כרגע לעשות צעד כזה של לעצור את הליגה או לפגוע בגביע הטוטו. לדעתי צריך לסגור את המועדון אבל אני לא קובע".


 חן דילמוני ושחקני הפועל חיפה החדשים בפתיחת העונה (הפועל חיפה, רשמי)

 

המשכורת: "אני אדע במשכורת הקרובה אם משלמים לו או לא. עד עכשיו לא היו אמורים לשלם כי מדובר בפגרה, משכורת ראשונה זה עכשיו".


תביעה: "הם לא תבעו אותנו, זה נקרא בשפה שלנו "ספין תקשורתי". אתה רוצה למנוע ממישהו לפרסם תביעה, אז אתה מודיע שאתה תתבע אותו בשני מיליון שקל. לא קיבלתי אפילו מכתב התרעה. אני חושב שיש כאן תופעה מאוד בעייתית ומההיכרות שלי עם בתי הדין לעבודה, הם לא אוהבים התנהגות כזו והגיע הזמן שמישהו ישים סוף לתופעת הנידוי וההתעמרות בשחקנים".


מצבו הנפשי של דילמוני. "אני יכול להגיד שהמצב הנפשי שלו גרוע מאוד וגם המצב הבריאותי, אשתו בהיריון מתקדם, זה תפס אותם בתקופה הכי לא טובה, זה פגע גם בה, הבעיות הכי קשות. לא תמיד מי שיושב שם ומקבל את ההחלטות רואה את כל התמונה".



יואב כץ. "אפילו מכתב התרעה לא קיבלתי" (ערן לוף)
 


אשמה כלפי המנהלת וארגון השחקנים: "זה לא מעניין אותם. אנחנו נתבע רק את הפועל חיפה אבל המנהלת לא יכולה לשבת על הגדר כשהיא לא מתערבת ונחה על זרי הדפנה. אפילו לא ראיתי פעולה של גינוי אחד הם צריכים להגיד שאי אפשר להמשיך ככה. אם מחר מחליטות קבוצות הכדורגל לא לשלם משכורות, הם לא יתערבו?"

האימונים: "גם בצבא לא מתאמנים בשעה כזו. אבל פה בארץ כשרוצים שמישהו יוותר על החוזה שלו או יקצץ בשכר, אז לא בוחלים באמצעים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי