חדרה עושה מאמצים כדי להתחזק, סארי פלאח בין המועמדים

סארי פלאח ומוחמד שכר
סארי פלאח ומוחמד שכר | יוני אריאלי

אורי גוטמן וראשי המועדון מודעים לכך שבניית הקבוצה טרם הושלמה, אקס בני סכנין נמצא על הפרק במקביל לירין חסן שמתאמן עם הקבוצה. המאמן נפגש עם אוהדים וסיפר: "עשיתי מבחן מנהיגות לאג'ידה והופתעתי"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול מועדון ספורט אשדוד במסגרת המחזור הראשון בליגת העל, אך במועדון מודעים לכך שהם יפתחו את העונה כשהסגל עוד לא הושלם ושבמקביל עליהם להמשיך לעשות מאמצים לאתר עוד מספר שחקני חיזוק.

כידוע, במועדון עוד מחכים להחלטה של מכבי חיפה בעניינם של יהב גורפינקל ומוחמד אבו פאני ובשלב זה הירוקים טרם הודיעו על נכונות להשאילם, כך שהמאמן אורי גוטמן כבר מחפש אופציות חלופיות. גם האפשרות שחגי גולדנברג יעבור לשחק בעמדת המגן השמאלי על הפרק, ובחדרה עוד ממשיכים בניסיון לצרף בלם – בשלב זה מתאמן בקבוצה ירין חסן שאף נבחן מחצית אחת במשחק מול סקציה נס ציונה בשבוע שעבר, אבל טרם התקבלה החלטה לגביו.

שם  נוסף שעלה על הפרק הוא אקס בני סכנין סארי פלאח, שבימים אלה הוא עדיין שחקן חופשי שמחפש קבוצה ולא מן הנמנע שכבר בימים הקרובים תיערך פגישה בינו לבין אנשי חדרה.


גולדנברג. עשוי לעבור לשחק באגף השמאלי (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, גוטמן ערך אתמול מפגש עם אוהדי הקבוצה לקראת העונה החדשה ובה דיבר בין השאר על שיטות המשחק, ה'אני מאמין' שלו וענה לשאלותיהם. בין השאר סיפר המאמן כי הוא מודע לכך שהסגל אינו סופי ושהוא עדיין מחפש שחקני חיזוק, דיבר על הרצון שלו לראות את אליאל פרץ מנהיג את מרכז השדה ועל השיפור בגישה שלו לוסיו.

בנוסף המאמן מעט עקץ את קודמו בתפקיד, ניסו אביטן, כאשר הצהיר: "בתקווה שנעשה עונה מוצלחת ואם אורן גולן ירצה אותי גם לעונה נוספת, אז אחתום ללא קשר לכל הצעה שאקבל ממועדון אחר".

בנוסף, סיפר המאמן על 'תרגיל המנהיגות' שלכאורה ביצע לשוער אוסטין אג'ידה: "לקראת האימון הראשון קיבלתי דיווח ממאמן הכושר שאג'ידה עלה משמעותית במשקלו ואמרתי לשוער שיש לו שתי אפשרויות – או להמשיך בחופש או לחזור למידותיו. אג'ידה הפתיע אותי כאשר התחיל בשני אימונים ביום באופן פרטני ומיד ירד לרמת המשקל והשומן המתאימים" סיפר המאמן.


עבר את המבחן בהצלחה יתרה. אג'ידה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי