אם אבו פאני לא ישוחרר, חדרה תנסה לצרף זר שישי

מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני | אודי ציטיאט

במועדון ימתינו לקשר מכבי חיפה עד סוף השבוע, אך במקביל פנו למספר סוכנים בבקשה שינחיתו זרים למבחנים. גם שמו של זיקרי עלה שוב, גורפינקל צפוי לחתום בימים הקרובים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תפתח רשמית את העונה בשבת כאשר תארח את מועדון ספורט אשדוד במחזור הראשון של ליגת העל, ובמועדון הביעו שביעות רצון מהשיפור ביכולת במשחקים האחרונים במסגרת גביע הטוטו, אבל גם מבינים כי הקבוצה עדיין חייבת חיזוק בשתי עמדות מרכזיות: מגן שמאלי וקשר.

בעמדת המגן השמאלי המועמד המוביל הוא יהב גורפינקל ובימים האחרונים נרשמה התקדמות משמעותית בשיחות עם מכבי חיפה, כך שנראה כי הוא יחזור לעונת השאלה נוספת בחדרה. בעמדת הקשר בחדרה רוצים את מוחמד אבו פאני, גם הוא שחקן שהושאל בעונה שעברה ממכבי חיפה לקבוצה, אבל הירוקים מסרבים לשחררו על אף שהוא סיכם את תנאיו – מה שעשוי להוביל להנחתת זר שישי על חשבונו, לאור ההפנמה שעל הקבוצה לחזק את מרכז השדה גם אם הדבר יעלה לה במענק ממנהלת הליגות על רישום חמישה זרים בלבד.

במועדון כבר פנו למספר סוכנים וביקשו להביא זרים למבחנים בשבוע הבא. אופציה נוספת שעלתה, אך פחות רלוונטית, היא צירופו של הקשר רועי זיקרי מהפועל תל אביב וזאת בשל חוזהו הגבוה.


גורפינקל. מעברו לחדרה קרוב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי