הפועל חדרה באירוע פתיחת העונה: "אנחנו בשנת מבחן"

אורי גוטמן, מנשה זלקה, אורן גולן
אורי גוטמן, מנשה זלקה, אורן גולן | דני מרון

הפתעת העונה שעברה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המחזור הראשון נגד מ.ס אשדוד: "כרגע אנחנו לא נראים כמו שחלמנו", הודה היועץ המקצועי אורן גולן. המאמן אורי גוטמן: "מרוצה מהסגל ועוד נחזק אותו. המטרה? להישאר"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

במקביל להכנות האחרונות למשחק פתיחת העונה העונה בשבת נגד מועדון ספורט אשדוד ולניסיון לחזק את הסגל בעוד מספר שחקנים, ערכה היום (חמישי) בצהריים הפועל חדרה את מסיבת העיתונאים לפתיחת העונה, במהלכה גם הציגה את הספונסר הראשי – 'פרינטר סנטר', חברה לפתרונות הדפסה מתקדמים.

אורי גוטמן, שעבורו תהיה זו עונה ראשונה כמאמן ראשי בבוגרים, אמר: "תמיד מרגש לפתוח עונה וכולנו דרוכים לקראת המשחק. רוצים לראות את הקהל מגיע למגרשים. יש לנו קבוצה טובה ואנחנו עוד נחזק אותה, אבל אני מרוצה מהסגל עד כה. אנחנו קבוצה שמתחברת מחדש עם שחקנים חדשים ולא תמיד הכל קורה מהתחלה, אבל בשיחות שעשיתי עם השחקנים היה חשוב לשמור על התקדמות ממשחק למשחק. אני חושב שיש שחקנים טובים בהפועל חדרה ונצטרך לדעת לשחק במספר שיטות – אני יודע שיש לנו שחקנים אינטליגנטיים שחובת ההוכחה עליהם וגם עלינו".

כשנשאל גוטמן מה המטרות לעונה, הבהיר: "קודם כל אנחנו רוצים להישאר בליגה. אנחנו נתקדם ממשחק למשחק וחושבים על פתיחה ברגל ימין. יש בהפועל חדרה אנשים טובים שנבחרו בזכות האישיות שלהם, יש זרים טובים כמו סיסה ואני מקווה שלוסיו יהיה טוב לפחות כמו בעונה שעברה ואף יותר. יש לנו גם את פוצ'יבה ואת קוגבנייה, שכשיחלים יוכל לתרום לנו רבות, הוא עשה דברים נפלאים בעבר במכבי נתניה".


גילי כהן, מנשה זלקה ואורי גוטמן (עדי אבישי)

לאחר מכן היה זה היועץ המקצועי אורן גולן שסיפר: "כל שנה בשנים האחרונות היא שנת מבחן, בטח אחרי ההצלחה בשנה שעברה. נכון שאנחנו ועוד לא נראים כמו שאנחנו חולמים, אבל עם סגל השחקנים שקיים ועם חזרתם של קוגבנייה, עמאש ולבאבידי, מה שיקרה לקראת המחזור השלישי, נוכל לראות את החוזקות. כרגע אנחנו בסגל חסר ונעשה את המקסימום".

על הבחירה באורי גוטמן שמצביעה על חשיבה מחוץ לקופסה. "אני לא מכיר הרבה אנשים שהיו מהמרים במצב שלנו על מאמן צעיר. הכי קל ללכת על בטוח ואנחנו חושבים אחרת. אורי הוא מאמן עם פוטנציאל וידע שיכול להוביל את חדרה להישגים מרשימים. ניסו אחרי שנתיים כבר יצא עם רזומה וגוטמן עושה את צעדיו הראשונים. ההצלחה תהיה על שמו של גוטמן והכישלונות על שמי".

הקפטן מנשה זלקה סיכם: "אם לא נאמין, אז אין לנו מה לחפש בענף הזה. המטרה שלנו היא להישאר בליגה ולהציג יכולת טובה – ונעשה את זה בעזרת חדר הלבשה מלוכד ובעזרתו של המאמן. אנחנו מסוגלים להגשים את המטרה שלנו. נכון שהשנה השנייה היא יותר קשה מהשנה הראשונה כי יש ציפיות, אבל אלו ציפיות של התקשורת. המטרה היא בדיוק כמו עונה שעברה והיא רק להישאר בליגה. יש לנו סגל ראוי, אנחנו עובדים קשה וממושמעים ויודעים שלפנינו עונה קשה. זה מסע ארוך וקשה שאנחנו מוכנים אליו במטרה להצליח".

ירין חסן. לבלם החדש של גוטמן יש עבר במכבי נתניה ובהפועל פתח תקווה (דני מרון)
ירין חסן. לבלם החדש של גוטמן יש עבר במכבי נתניה ובהפועל פתח תקווה (דני מרון)

לאחר המסע"ת החגיגית והצגת הספונסר החדש, הקבוצה מהשרון הספיקה גם להודיע על חיזוק חדש לסגלה. הבלם ירין חסן בן ה-25 חתם לעונה הקרובה במדי חדרה. גוטמן התרשם מהשחקן הנבחן במהלך השבוע שחלף והחליט לצרפו. גורמים במועדון הוסיפו כי מה שקידם את המהלך היא העובדה שהבלם הסכים לחתום על חוזה בעלויות נמוכות יחסית למועדון, עם שדרוג אפשרי בחודש ינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי