דריכות בהפועל חדרה: "עבדנו קשה הקיץ, זה הזמן להוכיח"

אורי גוטמן, רון קלר
אורי גוטמן, רון קלר | דני מרון

הקבוצה של אורי גוטמן רוצה לשחזר את פתיחת העונה המוצלחת מהעונה הקודמת: "אין שום סיבה שלא נפתח עם ניצחון". זלקה ועמאש יחזרו לסגל, דרעי וסלומון יפתחו בקישור. חסן, שחתם אתמול, יירשם אם יעבור בבקרה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לקראת המשחק הראשון של העונה מחר (שבת, 19:00), בהפועל חדרה מדברים על פתיחת העונה המצוינת שרשמה הקבוצה אשתקד ומקווים לשחזר את ההצלחה: "אין שום סיבה שלא נפתח את העונה עם ניצחון", אמרו במועדון, "עבדנו קשה הקיץ וזה הזמן שלנו להראות שנהיה קבוצה איכותית גם העונה".

על אף הרצון להשיג את שלוש הנקודות הראשונות בליגה, בקבוצה יודעים כי יתייצבו למשחק בסגל חסר, לאור היעדרותם של דידייה קוגבנייה ודיאא לבאבידי, שיחזרו רק לאחר לקראת המחזור השלישי. במקביל, בחדרה ממתינים להצטרפותו של יהב גורפינקל שצפויה לקרות בשבוע הבא ועדיין רוצים להתחזק בקשר, כשמוחמד אבו פאני הוא השם המוביל.

מי שיחזרו לסגל הם הקפטן מנשה זלקה וסלים עמאש, שחוזר לשחק אחרי היעדרות בת חצי שנה. גוטמן צפוי להמשיך בהרכב דומה לזה שהעמיד בגביע הטוטו, כאשר אלון דרעי ודניאל סלומון יפתחו בקישור. בחדרה מחכים לאישור על מעברו של ירין חסן בבקרה התקציבית, כדי לדעת אם יוכלו לרשום את הבלם, שחתם אתמול בקבוצה, כבר במשחק מחר.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, שגיב סלומון, ויסאם רבאח, ג'ונתן סיסה, חגי גולדנברג, דניאל סלומון, אלון דרעי, ג'ורג' פוצ'יבה, אליאל פרץ, שגיא דרור, לוסיו מרניאו.

אורי גוטמן רוצה לשחזר את פתיחת העונה המוצלחת שחדרה רשמה אשתקד. (דני מרון)
אורי גוטמן רוצה לשחזר את פתיחת העונה המוצלחת שחדרה רשמה אשתקד. (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי