ורדסקה הגיע לבית וגן: "שמעתי שבית"ר קבוצה גדולה בישראל"

דיוגו ורדסקה
דיוגו ורדסקה | בית"ר ירושלים, רשמי

הבלם חתם באופן רשמי ונפגש עם המנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן רוני לוי: "אני מרגיש פה טוב, אוהב את המדינה, האנשים פה טובים ועוזרים לי להתאקלם כאן. אני בכושר משחק, התאמנתי בספרד כל הזמן"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שנחת אמש (חמישי) בישראל, ועבר הבוקר בדיקות רפואיות, הגיע הבלם דיוגו ורדסקה למתחם האימונים בבית וגן, על מנת להתרשם מהמתקן ולחתום סופית על ההסכם. ורדסקה נפגש עם המנהל המקצועי, יוסי בניון, שגם היה במעמד החתימה, וערך היכרות עם מאמן הקבוצה, רוני לוי. השניים גילו במהלך השיחה על מספר שחקנים שלוי עצמו אימן ומכיר, ושיחקו עם ורדסקה.

לאחר מכן הגיע הפורטוגלי לחדר ההלבשה, שם התקבל בחמימות על ידי שחקני הקבוצה, וערך היכרות ראשונית איתם ועם אנשי הקבוצה. הוא יתאמן מחר בערב באימון המסכם של הקבוצה. הוא יקבל את המספר 5.

לאחר מכן חתם ורדסקה על החוזה ואמר לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים: "אני מרגיש פה טוב, אני אוהב את המדינה, האנשים פה טובים ועוזרים לי להתאקלם כאן. שמעתי שזאת קבוצה גדולה בישראל, יש לה הרבה מאוד אוהדים ואצטדיון טוב. אני אוהב את זה". ורדסקה התייחס גם לכושר המשחק שלו ואמר: "התאמנתי בספרד כל הזמן מתחילת העונה, אז אני בכושר משחק". כשנשאל איזה מילים הוא מכיר כבר בעברית, אמר: "שלום, ויאללה בית"ר".


דיוגו ורדסקה עם יוסי בניון (בית"ר ירושלים, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי