סמואל בראון חתם לארבע שנים בק"ש: "מודה לאיזי שרצקי"

סמואל בראון
סמואל בראון | קריית שמונה, רשמי

הקשר זכה להתעניינות ממועדונים גדולים והבעלים מיהר להחתימו על חוזה חדש: "אעשה הכל על מנת להחזיר את המועדון לימים היפים". בקבוצה מקווים שטיירה יירד בדרישותיו הכספיות

(גודל טקסט)

קריית שמונה תפתח העונה בליגת העל ביום ראשון הקרוב (19:45, שידור ישיר בספורט4) במשחק החוץ נגד בני יהודה באצטדיון בלומפילד המחודש, אך עוד קודם לכן במועדון הודיעו הבוקר (שישי) על הארכת חוזהו של סמואל בראון לארבע השנים הקרובות.

בראון שהפך לאחד השחקנים המרכזיים של הקבוצה בעונה שעברה, ואף זומן לנבחרת הצעירה, היה מבוקש במספר מועדונים בישראל, הבעלים איזי שרצקי רצה להשאיר את הכישרון הצעיר במועדון.

בראון אמר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש לחתום על חוזה חדש במועדון שהוא הבית שלי וגאה להיות חלק מהמועדון. אני מודה לאיזי שרצקי והצוות המקצועי וההנהלה על האמון שהם נותנים בי. אעשה הכל על מנת להחזיר את המועדון לימים היפים שלו".


"מודה לאיזי שרצקי". סמואל בראון חתם לארבע שנים (מאור אלקסלסי)

בינתיים בקבוצה עדיין חושבים על חיזוק נוסף כאשר ישנה אופציה להתחזק בזר שישי, לאחר שיגיע שחרורו הסופי של ואלון אחמדי. שפרסמנו הצדדים הגיעו לסיכום עקרוני והשחרור הרשמי יתקבל בתחילת שבוע הבא.

מאידך מי שעשוי לחזור לקבוצה הוא הקשר הפורטוגלי אפונסו טיירה שאינו בתוכניות של בית"ר ירושלים. בקריית שמונה בודקים את העלויות של השחקן ואם הקשר יירד משמעותית בדרישותיו הכספיות, ייתכן ישוב למועדון לאחר עונה אחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי