עלי מוחמד בראיון: "כשבניון התקשר לראשונה לא האמנתי"

עלי מוחמד
עלי מוחמד | דני מרון

הקשר הניז'רי של בית"ר ירושלים דיבר באתר הרשמי של הקבוצה: "אי אפשר לדעת מה יהיה העונה, הכל יכול לקרות". וגם: האנרגיות במועדון, קבוצתו האהודה, חברו הטוב והמוזיקה שאוהב לשמוע

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תפתח את עונת המשחקים בליגת העל באצטדיון טדי ביום הראשון הקרוב נגד הפועל באר שבע. בעקבות כך, בית"ר ירושלים פרסמה היום (שישי) באתר הרשמי ראיון מיוחד עם שחקן הרכש ממכבי נתניה עלי מוחמד שסיפר מעט על עצמו ועל התחושות בקבוצה עד כה.

הקשר דיבר לקראת העונה החדשה: "עונה חדשה, ליגה חדשה, מטרה חדשה. מקווים שיהיה טוב. אתה לא יודע, הכל יכול לקרות אבל אתה תמיד מקווה לטוב". על הקהל הרב שצפוי להגיע "אני רק רוצה לראות אותם כבר. רוצה לראות אותם ביום ראשון".




הקשר עם יוסי בניון: "יוסי. אני מכיר את יוסי מרחוק, שחקן טוב מאוד, אגדה כמובן. וכשהוא דיבר איתי פעם ראשונה על להגיע לבית"ר זה היה וואו, מה זה? יוסי התקשר אליי? אבל הכל מעולה". 






"יוסי התקשר אליי?". עלי מוחמד לא האמין שהמנהל המקצועי של בית"ר התקשר לראשונה (דני מרון)

התחושות בקבוצה: "האנרגיות קצת שונות אבל כבר בקדם העונה לבית"ר היו שחקנים טובים אז היה קל להתחבר עם השחקנים החדשים שהגיעו. כולנו התחברנו בקלות".

מוחמד התייחס לחבריו בחדר ההלבשה: "אני חושב שלפחות עד עכשיו, לוי (גרסיה). יש לנו וייבים טובים, כן ראינו במחנה האימונים". 




רגע מיוחד בקריירה: "אני חושב שההתחלה שלי בליגת העל, כששיחקתי בנתניה. העונה הראשונה הייתה מדהימה, לא ציפיתי לזה היו לי מספר אופציות אבל החלטתי להישאר כי רציתי ללמוד עוד מסלובו (דראפיץ').אלה שעוזרים לך (להתפתח), איתם אתה צריך להישאר כדי להיות מושלם. אם אתה לא מתפתח אתה נשאר באותו מקום. העונה השנייה הייתה טובה כי היינו בגביע וזה היה מדהים. ואני מקווה להשיג אפילו יותר בבית"ר".


"העונה הראשונה בליגת העל הייתה מדהימה" (דני מרון)

הקבוצה האהובה עליו: "צ'לסי. אהדתי אותם תקופה ארוכה אז זה לא משנה איך הם משחקים עכשיו, אני עדיין אוהב את צ'לסי".

לאיזה מוזיקה אתה אוהב להקשיב: "תגיד לי הופה, תגיד לי מה זה. לא ישראלי, אני מקשיב בעיקר למוזיקה גנאית. סטון בוי, סקו-טיה ועוד כמה אמנים צעירים שעולים עכשיו". 


לסיום אמר השחקן לאוהדים: "בפעם הראשונה שלי בבית"ר ראיתי את התמיכה מהקהל וזה עוזר המון. בגביע הטוטו זה היה מדהים. זה נורא חשוב, אני מעודד אותם לבוא ולתמוך בנו ואנחנו מקווים לעונה טובה ומרגשת".


"בפעם הראשונה שלי בבית"ר ראיתי את התמיכה מהקהל". עלי מוחמד מצפה לעונה שבפתח (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי