בקריית שמונה חולמים: "רוצים להיות הראשונים לנצח בבלומפילד"

איזי שרצקי, מסאי דגו, עידן נחמיאס
איזי שרצקי, מסאי דגו, עידן נחמיאס | עדי אבישי

במועדון מרוצים מההופעות בגביע הטוטו ומקווים לשחזר זאת גם במחזור הפתיחה נגד בני יהודה (ראשון, 19:45 בספורט4). מגבו בספק, התלבטות בין אבו עביד ללוין. ברטקוס זכה לעידוד, אך גם להבהרה כי עליו להתעשת

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה הייתה אחת הקבוצות שהרשימו במשחקי גביע הטוטו והיא כידוע נעצרה רק בחצי הגמר כשנכנעה בביתה 1:0 למכבי תל אביב משער עצמי, ועם אותן אנרגיות ויכולת מקווים במועדון הצפוני לפתוח את ליגת העל במשחק חוץ נגד בני יהודה, למעשה המשחק שיחנוך את אצטדיון בלומפילד המחודש (ראשון, 19:45 בספורט4).

מעבר לרצון להתחיל את העונה ברגל ימין, בקרב השחקנים בהחלט מקווים לעשות היסטוריה: "אנחנו רוצים להיות הראשונים שמנצחים בבלומפילד", אמר אחד השחקנים. נראה כי המאמן מסאי דגו ימשיך לתת קרדיט להרכב שהרשים במשחקי טרום העונה, למעט המגן אורי מגבו שבספק ואמיר בן שמעון צפוי להחליפו. התלבטות נוספת בעמדת המגן הימני, כאשר איאד אבו עביד חזר מפציעה ארוכה, אך בינתיים יובל לוין הצעיר הרשים בגביע הטוטו ונראה שדגו ימשיך לתת לו את הקרדיט.

בצוות המקצועי ערכו מספר שיחות עם השוער הליטאי דזוגס ברטקוס על היכולת הלא טובה שלו מפתיחת העונה וניסו לעודד אותו, אבל גם הבהירו כי אם לא יתעשת אז גד עמוס עשוי להחליפו בין הקורות.

הרכב משוער: דזוגס ברטקוס, יובל לוין (איאד אבו עביד), מרקוס דיניז, עידן נחמיאס, אמיר בן שמעון, סמואל בראון, עומר לקאו, ג'ון רואיז, ג'יימס אדני, איסמעיל ריאן, קיליאן שרידיאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי