צפו: הפועל חדרה חילצה תיקו 1:1 במחזור הפתיחה נגד אשדוד

שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל | דני מרון

חניכיו של אורי גוטמן קבעו חלוקת נקודות צודקת בבכורה של המאמן בליגת העל. הדרומיים עלו ליתרון אחרי מהלך מבריק שהוביל לשער של שלומי אזולאי (30), אך לוסיו (60) עלה לכדור גובה וקבע את תוצאת המשחק

(גודל טקסט)

הפועל חדרה של אורי גוטמן פתחה היום (שבת) את עונתה המסקרנת בליגת העל, כשאירחה את מ.ס. אשדוד באצטדיון בנתניה. האורחת מהדרום הייתה הראשונה לעלות על לוח התוצאות, כששלומי אזולאי (30) סיים מהלך מבריק. מלך השערים של חדרה אשתקד לוסיו רשם שער בכורה (60) לעונה החדשה והבטיח חלוקת נקודות ראשונה בליגת העל.

המאמן רוני אוואט קיווה לראות את קבוצתו ממשיכה ביכולת הטובה ממשחקי גביע הטוטו, ובדקות המחצית הראשונה היה נראה שהמגמה נמשכת. חצי שעה בדיוק משריקת הפתיחה, השליטה האשדודית התבטאה בשער יתרון מבריק, כשיעקב בריהון ויצחק אספה החליפו מסירות, ולבסוף אזולאי קבע 0:1.

נראה היה שהשיחה שעשה גוטמן לחניכיו במהלך ההפסקה השפיעה, משום שלמחצית השנייה עלתה חדרה אחרת, שהייתה נחושה מאוד להשיג את שער השיוויון. המשימה הושלמה בדיוק בדקה ה-60, לאחר שלוסיו עלה גבוה ונגח כדור חזק לרשת של רועי משפתי.

שער שיוויון חשוב מאוד של החלוץ הברזילאי (דני מרון)
שער שיוויון חשוב מאוד של החלוץ הברזילאי (דני מרון)

לאחר שער השיוויון, קצב המשחק ירד משעותית, והיכולת הטובה של הפועל חדרה כמעט ונעלמה, וזה כמעט עלה לה ביוקר בדקה 77, אך אזולאי ושובל גוזלן סיפקו החמצה כפולה וקבעו 1:1 בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי