שלושה משחקים בשמונה ימים: בני יהודה פותחת עונה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

הכתומים מקווים לפתוח את הליגה ברגל ימין לאחר התבוסה למאלמו בליגה האירופית. התרגשות רבה לקראת הפתיחה המחודשת של אצטדיון בלומפילד. עמית זנטי החלים מהפציעה וצפוי לחזור להרכב

(גודל טקסט)

בני יהודה שחזרה ביום שישי משבדיה לאחר התבוסה 3:0 למאלמו במוקדמות הליגה האירופית, תחל הערב (ראשון) סדרה של שלושה משחקים בשמונה ימים: משחק הפתיחה נגד קריית שמונה, משחק הגומלין נגד מאלמו במושבה וביום ראשון הבא יתארחו אצל האלופה ל'מיני דרבי' תל אביבי. 

המאמן יוסי אבוקסיס, עשוי לערוך שינוי אחד או שניים בהרכב שפתח ביום חמישי נגד השבדים. עמית זנטי שהחלים מפציעה עשוי לפתוח על חשבונו של שי מזור. צמד החלוצים מוחמד גדיר ודור ג'אן ימשיכו בשפיץ. הקבוצה ערכה אתמול בערב אימון קליל ובסיומו יצאו השחקנים ללינה משותפת בבית מלון כדי לא לטרטר את השחקנים שמגיעים מרחוק ובשביל לשמור את כולם יחד עד המשחק.


עמית זנטי. צפוי לחזור להרכב (מאור אלקסלסי)

המשחק שייערך הערב נגד קריית שמונה יחנוך את אצטדיון בלומפילד אחרי שלוש שנים של שיפוצים, הריסה, ובנייה מחדש. פתיחת האצטדיון לקהל גורמת להתרגשות רבה מהמתקן שהותאם לדרישות הכי גבוהות באופ"א וזכה לדירוג של שלב 4 מתוך 5 אפשריים. 

עבור אנשי האצטדיון, המשחק שצפוי להכיל כ-3500 צופים בלבד, יהיה סוג של חזרה גנרלית לקראת המשחק בו תארח מחר הפועל תל אביב את מכבי נתניה ועל פי התחזיות אמורים להגיע אליו כ-15 אלף אוהדים, ורק אז יהיה ניתן לבחון את הקשיים הנוגעים לדרכי הגישה והמחסור בחניות סביב האצטדיון.

על פי הודעת מנהלת הליגה האוהדים התבקשו לא להגיע ברכבים פרטיים לאיזור האצטדיון ולהשתמש ככל שניתן במערך השאטלים שיועמד לשירות הציבור ברחבי העיר תל אביב.


בלומפילד. 3,500 אוהדים יגיעו לפתיחה המחודשת (דני מרון)

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, דור אלו(אבישי כהן), דן מורי, אלבן פנישי, דניאל פלשר, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, שי מזור(עמית זנטי), מוחמד גדיר, דור ג'אן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי