רגשות מעורבים במכבי חיפה: "יצאנו ווינרים, אבל זה לא יספיק בדרבי"

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

הירוקים חגגו את הניצחון אך מבינים את הצורך בבלם: "אם ספגנו שלושה שערים מרעננה, נגד קבוצות חזקות נהיה בבעיה". שרי סחט מחמאות. יעקב שחר בירך את השחקנים, חיימוב עזב פגוע, שועה ומנחם ייבדקו בבית חולים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
אנשי מכבי חיפה יצאו אמש (שבת) מאצטדיון סמי עופר ברגשות מעורבים אחרי הניצחון 3:4 על הפועל רעננה. מצד אחד, במועדון שיבחו את השחקנים על האופי הלא אופייני שהראו כאשר חזרו פעמיים מפיגור בדרך לניצחון סופר-דרמטי, דבר שלא קרה זמן רב: "חזרנו מפיגור פעמיים וזה אומר שיש כאן קבוצה ווינרית. מגיע קרדיט ענק למרקו בלבול" אמרו במועדון.


מנגד, אם המשחק של שטרסבורג גרם לאופטימיות בנוגע ליכולות ההגנתיות של הקבוצה, הבוקר אין אחד שלא מבין את הצורך בבלם. בצוות המקצועי מבינים שהטעויות הקשות שנעשו בהגנה והעובדה שהקבוצה ספגה שלושה שערים נגד יריבה חסרת-מחץ כמו הפועל רעננה, יעלו ביוקר נגד קבוצות חזקות יותר, כמו הפועל חיפה אותה תפגוש בדרבי בשבוע הבא.


בצוות המקצועי מקווים לקבל החלטה בנושא הבלם כבר בשבוע הקרוב: "היכולת בהגנה לא תספיק לדרבי. המטרה היא להתחזק בבלם באופן מיידי". אמר גורם. מועמד שחזר לתמונה הוא תומא הרטו, הבלם שהוצע לפני חודשיים כפי שפורסם בספורט1 אך לא חתם. גם שמו של גואל לינץ' עלה על הפרק.



הרטו. שוב עומד על הפרק (AFP Contributor)


מעבר לכך, במועדון הביעו שביעות רצון מההתקדמות של הקבוצה בחלק ההתקפי שיצר מעל ל-20 מצבי הבקעה: "היינו יכולים לכבוש הרבה יותר" אמר אחד השחקנים. הבעלים יעקב שחר ירד בסיום המשחק לחדר ההלבשה ושיבח אותם על האופי שהפגינו בדקות הסיום. במועדון שיבחו את הקהל הגדול שהגיע בחום למחזור הפתיחה ועודד דקות אחרות גם לאחר סיום המשחק: "אחרי המשחק הזה, אנחנו בטוחים שבדרבי הם יגיעו בהמוניהם".


שחקן נוסף שזכה ללא מעט מחמאות הוא קשר הרכש ההולנדי, טיירון שרי, שנכנס כמחליף בדקה ה-29 והחזיר בענק עם שני בישולים. שרי טרם הגיע לכושר משחק מלא ולכן לא פתח בהרכב, ע"פ הצוות המקצועי, אך לא מן הנמנע שיקבל את המקום בהרכב בדרבי: "כל נגיעה שלו בכדור מראה כמה הוא איכותי. הוא שינה את המשחק" הודו בכרמל. גם ניקיטה רוקאביצה, שכבש צמד אדיר ברגעי ההכרעה קיבל קרדיט ענק.


מי שלא חגג עם האוהדים היה השוער גיא חיימוב, שנפגע מהקללות שספג מקומץ במהלך המשחק. חלק מאנשי המועדון הופתעו וצידדו בשוער: "הוא לא היה אשם באף אחד מהשערים שספגנו. לא היה מקום לקללות האלה". 


באימון הבוקר של מכבי חיפה, רופא הקבוצה, ד"ר ברבר שחרר את ירדן שועה וסאן מנחם מהאימון. השניים נסעו לבית החולים ויעברו בדיקות מקיפות בהמשך היום.




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ע"פ מרקו בלבול, עוד לא ראינו כלום מטיירון שרי

A post shared by הקול של הספורט ברשת החברתית (@iballisrael) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי