איביץ' עצבני: "נעשה שינויים, מי שלא ימלא הוראות לא ישחק"

דן גלזר , יונתן כהן , אלירן עטר , דניאל טננבאום
דן גלזר , יונתן כהן , אלירן עטר , דניאל טננבאום | עדי אבישי

הצהובים פתחו את העונה עם ניצחון לא מרשים על העולה החדשה, המאמן לא היה מרוצה: "לא מתקבל על הדעת שנניע כדור בסתמיות". קארצב, אלמוג וחוזז צפויים להישאר. יאניוטיס יעבור MRI, שוינפלד נבדק בלונדון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי ת"א פתחה את העונה אמש (שבת) עם ניצחון 0:2 על העולה החדשה, סקציה נס ציונה, והתחילה ברגל ימין את המסע להגנה על תואר האליפות. אחרי הקמפיין הכושל באירופה, לצהובים היה חשוב לפתוח את העונה עם ניצחון כשהמטרה העיקרית שנותרה לעונה היא שמירה על צלחת האליפות.

למרות היריבה הנוחה, שלא הצליחה לאיים על השער של שוער המשנה דניאל טננבאום, ועם 5,000 אוהדים שהעניקו אווירה ביתית במושבה, האלופה לא הצליחה להתעלות לאורך 90 דקות, ופרט לחצי השעה הראשונה האלופה שוב לא הבריקה והציגה יכולת פושרת מאוד במחצית השנייה.

המאמן ולדימיר איביץ', שנראה עצבני ברוב החצי השני, לא הסתיר את אכזבתו מהיכולת של שחקני ואמר לאחר המשחק: "השגנו שלוש נקודות וכמובן שרצינו לפתוח עם ניצחון, אבל בחלקים גדולים של המשחק לא שיחקנו טוב וזה מדאיג אותי. אנחנו חייבים להיות ממושמעים יותר ונצטרך להתעורר כמה שיותר מהר. השחקנים יצטרכו למלא אחר ההוראות ולתת 100% בכל משחק. זה לא מתקבל על הדעת שנוביל 0:2 ונניע את הכדור בסתמיות עד לסיום המשחק. אנחנו רק בתחילת העונה, אבל אני מרגיש שיש משהו מוזר בקבוצה ונעשה שינויים בוודאות. אני אגיד לשחקנים בפנים מה הם צריכים לעשות אחרת, ואם לא יעשו זאת הם לא ישחקו. זה הכדורגל. מי שילך בדרך שלי וימלא את ההוראות ישחק ומי שלא, לא ישחק".


איביץ'. יערוך שינויים (עדי אבישי)

במועדון דאגו להבהיר בצורה חד משמעית שהשינויים עליהם מדבר איביץ' הם פנימיים, מתוך הסגל הקיים, ושאין כוונה לצרף כעת שחקני רכש נוספים. בצוות המקצועי יצטרכו לקבל בקרוב מאוד החלטות לגבי מספר שחקנים. המגן מאוד קנדיל נשאר מחוץ לסגל, כמו גם הקשר עדן קארצב והחלוץ אילון אלמוג שמעוררים עניין רב בליגת העל. למרות זאת, הצהובים הודיעו שהשניים החליטו להישאר בסגל קבוצה ולהילחם עם מקומם בסגל, בדומה למתן חוזז.

למרות הכעס של המאמן הסרבי על יכולת שחקניו, הצהובים קיבלו בשביעות רצון את הניצחון ואחד השחקנים אמר: "היה חשוב לנצח, נשתפר עם הזמן. אנחנו רק בתחילת הדרך ואני בטוח שכולם יראו מכבי תל אביב טובה יותר בהמשך".

החלוץ אלירן עטר, שלא קיבל כמעט קרדיט בקמפיין האירופי, פתח אמש בפעם השנייה ברציפות בהרכב וכבש בפנדל שסחט בעצמו. בקבוצה מעריכים שעטר ימשיך לקבל את הקרדיט, בעיקר לאור היכולת הלא טובה שהציגו ניק בלקמן וצ'יקו אופואדו. 


אלירן עטר. צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב (עדי אבישי)



השוער היווני אנדראס יאניוטיס שסובל מחבלה בקרסול ונעדר מהמשחק אמש, צפוי לעבור MRI בתחילת השבוע בכדי לאבחן את חומרת הפציעה. כרגע יאניוטיס נמצא בספק גדול למשחק נגד בני יהודה, אולם רק בהמשך השבוע נגלה כמה זמן ייעדר מהמגרשים. פצוע נוסף שנעדר אמש הוא החלוץ ארון שוינפלד, שסובל מכאבים טורדניים ולא נכח כלל באצטדיון אמש וטס ללונדון לעבור בדיקות מקיפות אצל פרופסור מומחה לטיפול בפציעות כף רגל. ותוצאות הבדיקות יגיעו בהמשך היום. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי