אכזבה בנס ציונה, רז שטיין: "ניקח נקודות מקבוצות ברמה שלנו"

אוהדי נס ציונה
אוהדי נס ציונה | עדי אבישי

חלוץ נס ציונה ניסה להסביר את היכולת בהפסד 2:0 למכבי תל אביב: "היא האלופה, אנחנו העולה החדשה. חלוץ קדמי? מעדיף לשחק על הקו". תורג'מן: "בגביע הטוטו הראנו מה אנחנו שווים". אלעד שחף זכה למחמאות

(גודל טקסט)

שנה אחרי המשחק האחרון שלה בליגה הבכירה, סקציה נס ציונה פתחה אתמול (שבת) את העונה בליגת העל עם הפסד 0:2 לאלופה מכבי תל אביב. השחקנים ירדו מהמגרש באכזבה על היכולת הירודה, כאשר כולם מבינים שעליהם להשתפר אם הם רוצים להמשיך בליגה בעונה הבאה.

לראשי המועדון ברור כי הם חייבים לחזק את הסגל במהירות, ובימים הקרובים יעשו מאמץ לקבל שחקנים בהשאלה ממכבי ת"א ומכבי חיפה, כשבין השמות שהועלו נמצאים מתן חוזז, עדן קארצב ויהב גורפינקל. החלוץ הגמבי איסמעילה סיסה, שהגיע בהמלצתו של סייקו טורה, ימשיך להיבחן בקבוצה. המאמצים לאשר אזרחות לבלם הארגנטינאי פרנסיסקו דוטרי, הנשוי ליהודיה, יתפסו תאוצה.

גורם במועדון אמר: "ברור שמכבי תל אביב לא בליגה שלנו, וקיים הבדל ענק בין הקבוצות. מכבי שיחקה חלש ובהילוך שני, ולא הצלחנו להתקרב אליה. לא נוכל להיראות כך בהמשך, וחובה לחזק את הקבוצה בעיקר בחלק ההתקפי הקדמי".

תורג'מן.
תורג'מן. "התאכזנו מטבילת האש" (עדי אבישי)

המאמן עמיר תורג'מן: "היינו יכולים לשחק טוב יותר, והתאכזבנו מהדרך בטבילת האש הראשונה בליגת העל. במשחק לא היו הדברים שעשינו במשחקי גביע הטוטו. אחרי שעשינו סדר בהגנה, נמשיך לעבוד על הקישור וההתקפה. יש כאן שחקנים שיצטרכו לעשות שדרוג ולהוכיח שמקומם כאן במועדון. נעשה את העבודה עד הסוף ונישאר בליגת העל".

החלוץ רז שטיין: "מכבי תל אביב היא האלופה ואנחנו הקבוצה העולה החדשה, וזה לא הספיק. נס ציונה יכולה להישאר בליגת העל והראנו זאת בגביע הטוטו. יש עוד מספר קבוצות ברמה שלנו ושם ניקח את הנקודות". על תפקודו והעמדה בה שיחק אמר שטיין: "חלוץ קדמי היא לא העמדה הטבעית שלי במגרש, אני מעדיף לשחק על הקו. אני משחק היכן שהמאמן מציב אותי ומה שנתתי הפעם לא הספיק".

במחזור הבא תצא נס ציונה למשחק חוץ נגד מכבי נתניה, ולהרכב הפותח אמור להגיע הבלם הבלגי דרייס ויטנס שאתמול שולב כמחליף. בין השחקנים המאכזבים אתמול היו אופיר מזרחי, סאקו טורה, גיא בדש והקשר האלבני סביין לילאי. הקשר אלעד שחף, ששיחק במקום הקפטן סהר לוי שלא עבר את מבחן הכשירות, זכה למחמאות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי