רוני לוי: "אני מאוכזב, הרבה פעמים מצאנו אותם חשופים"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

למרות ה-0:0 נגד ב"ש, מאמן בית"ר ירושלים היה מרוצה מהיכולת : "דווקא אחרי ה-90 דקות האלה יש לי סיבות לאופטימיות". על החלק ההגנתי: "קונטה יכול לשחק בלם, קריאף היה נהדר". אוחנה: "היה תענוג לאמן אותו"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים יכולה להרגיש מאוכזבת, הערב (ראשון) היא אירחה את הפועל באר שבע במחזור הפתיחה בליגת העל לעיני 19,000 צופם באצטדיון בלומפילד, המארחת שיחקה טוב והציגה כדורגל קצבי, אך היא לא הצליחה לשחזר את הניצחון בגביע הטוטו מהשבוע שעבר ונפרדה ב-0:0.

המאמן רוני לוי אמר בסיום: "אני מאוכזב, מבחינתי הגענו למספיק מצבים להכריע את המשחק ולא תרגמנו את זה לכיבוש שערים. עם זאת, אני מרוצה מאיך שנראינו וחושב שיש הרבה סיבות לאופטימיות".

האם יש סקוררים: "אני חושב שאנתוני וראן ושלומי אזולאי יודעים לתת שערים, גם פלומיין וגרסיה. היום לא הייתה רגל מסיימת אבל יש פה שחקנים שיודעים לסיים, עשו את זה בעבר ויעשו בעתיד".


"הייתה חסרה רגל מסיימת". לוי גרסיה עם שון גולדברג (דני מרון)

מה דעתך על משחק ההגנה למרות הפציעות: "אני חושב שמשחק ההגנה שלנו היה טוב, היו לנו חששות כי אופיר קריאף לא בלם, טל פצוע והזר עוד לא הגיע, אבל אני חושב שהמשחק היה טוב, חוץ מהמשחק מעבר, אבל הרבה פעמים מצאנו אותם חשופים ולא ניצלנו את זה".

האם תוכלו לשחק גם נגד קבוצות שישחקו הגנתי: "אני חושב שיש לנו את הכלים לשחק נגד הגנות צפופות. יש לנו הרבה שחקנים עם יכולת אישית טובה. אבל לפעמים לוקח זמן למצוא תיאום בחלק הקדמי עד שנצליח לשחק 'על עיוור' מה שנקרא".

כיצד התרשם מהיכולת של קונטה כבלם: "יכול להיות שקונטה יישאר בלם, היום שמנו את אופיר שעשה עבודה נהדרת, אבל אני מקווה שהבעיות שלנו יהיה מי יישאר מחוץ להרכב ושלא נצטרך להסתדר בברירות מחדל".


אנטואן קונטה מתקוטט עם בן שהר. הצרפתי עשוי להמשיך במרכז ההגנה (דני מרון)

מה הפריע לך: "היינו קצת חשופים להתקפות מעבר, מצד אחד זה היה מסוכן הגנתית, אני אוהב שהמשחק יותר מאוזן, יש לנו עוד הרבה עבודה ודברים לשפר".

הפציעה של מיכאל אוחנה ומחליפו, גדי קינדה: "קינדה הוא שחקן מאוד מאוד מוכשר, אבל הוא שחקן אחר מאוחנה, ולכן אנחנו עושים שינויים. מכאן נגיד למיכאל החלמה מהירה, היה לי עונג לאמן אותו והלוואי שיהיה לי, הוא מקצוען ומאוד הרשים באימונים, זאת אבדה מאוד גדולה".

האם הוא מכוון גבוה למרות התיקו: "דווקא אחרי ה-90 דקות האלה יש לי סיבות לאופטימיות. אני מסתכל על המשחק נגד רעננה, אנחנו קבוצה חדשה אבל כמו שאנחנו נראים עכשיו יש לי סיבות לאופטימיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי