מנספורד שלל את העברת אלמוג, חוזז מתעקש להישאר

אילון אלמוג
אילון אלמוג | מאור אלקסלסי

מנכ"ל מכבי תל אביב הבהיר למחזרות: "בשלב זה, אילון לא למכירה". שחקן הכנף, ששב מהשאלה בהפועל חיפה, מעוניין להילחם על מקומו ברוטציה. ייני עשוי לשוב לסגל נגד בני יהודה, יאניוטיס עדיין בספק

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ראשי מכבי תל אביב צפויים לקבל בקרוב החלטות סופיות בנוגע לסגל השחקנים, כאשר נכון לעכשיו הנחת העבודה היא שאף שחקן לא ישוחרר ואף אחד לא יצטרף. במועדון משאירים בכל זאת סיכוי קטן לשינויים, זאת אם תגיע הצעה מפתה לרכישת אחד משחקני הקבוצה.

היחידים שעדיין קיימת התלבטות לגביהם הם עדן קארצב ומתן חוזז, כשהאחרון מתעקש להישאר ולהילחם על מקומו בסגל. בנוגע לראשון, טרם התקבלה החלטה סופית. מי שצפוי להישאר הוא אילון אלמוג, שיתפוס את מקומו של עומר אצילי הפצוע ברוטציה.

לאלמוג יש ביקוש רב בקרב קבוצות ליגת העל, אולם כל פנייה שהתקבלה בימים האחרונה נענתה על ידי המנכ"ל בן מספרד בתשובה זהה: "אילון לא למכירה והוא אינו ישוחרר ממכבי תל אביב בשלב זה".


צפוי להישאר. אילון אלמוג (מאור אלקסלסי)

המאמן ולדימיר איביץ' כבר קיבל החלטה עקרונית שלא לעשות שום שינוי במצבת הזרים הנמצאים בסגל ומשמעות הדבר היא שאנדראס יאניוטיס, אנדראה ג'ראלדש, אנריק סבוריט, ז'איר אמאדור, צ'יקו אופאדו ואורוש ניקוליץ', שאמור לשוב בקרוב לאימונים מלאים, יישארו כרגע בסגל.

מי שעדיין נמצא בספק למשחק נגד בני יהודה במסגרת המחזור השני הוא השוער אנדראס יאניוטיס, שסוחב פציעה בקרסול ובצוות הרפואי ינסו להכשירו אך לא יסכנו אותו אם לא יהיה כשיר במאה אחוז. דניאל טננבאום, שפתח ב-0:2 על סקציה נס ציונה, צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות. בנוגע לשרן ייני, הקפטן מגביר את קצב האימונים והוא עשוי לשוב לסגל לראשונה מזה יותר מחודש, לאחר שכזכור נפצע בשריר התאומים נגד הכתומים ב'אלוף האלופים'.


עשוי לחזור לסגל. שרן ייני (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי