כפי שפורסם לראשונה בספורט1: שמעון אבוחצירה חתם ברמת השרון

שמעון אבוחצירה
שמעון אבוחצירה | רמת השרון

תוספת כוח משמעותית לקבוצה מהליגה הלאומית, שצירפה את החלוץ ששוחרר לאחרונה מקריית שמונה. "אני מודה לאלוהים על מתנת החיים ועל האפשרות לשחק כדורגל"

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי: שמעון אבוחצירה, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, חתם הערב (שני) לעונה אחת בשורות ההפועל רמת השרון מהליגה הלאומית לאחר שקיבל את השחרור מקריית שמונה והוא יהווה חיזוק משמעותי בהתקפה של המאמן נועם שוהם.


"אני מודה לאלוהים על מתנת החיים ועל האפשרות לשחק כדורגל ולעזור לרמת השרון", אמר אבוחצירה הנרגש לאחר החתימה והוסיף: "אני מודה לאיזי שרצקי ולקריית שמונה על סיומה של תקופה נהדרת". העסקה נסגרה באמצעות סוכן השחקנים אורן יחזקאל.


לאבוחצירה היו הצעות מהפועל רעננה ומהפועל חדרה מליגת העל והוא חוזר על ידי מספר קבוצות נוספות מהלאומית, אך בסופו של דבר בחר כאמור החלוץ ברמת השרון. שחקן נוסף שהצטרף לקבוצה של שוהם הוא המגן חיים איצרין לו עבר בליגת העל במדי הפועל אשקלון.


אבוחצירה בן ה-32 גדל בביתר טוברוק והחל את קריית הבוגרים שלו בהפועל פתח תקווה. החלוץ שיחק בשלוש קדנציות בקריית שמונה והספיק לעבור גם במכבי חיפה, בביתר ירושלים ובהפועל רעננה. לשחקן יש גם עבר בחו"ל במדי לאריסה היוונית.


החליט לרדת ללאומית. אבוחצירה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי