במכבי תל אביב מצפים לכ-25 אלף צופים נגד בני יהודה

אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד | אודי ציטיאט

אחרי שהאוהדים הצהובים שברו את שיא המנויים, במועדון מקווים שאצטדיון בלומפילד המחודש יהיה קרוב לתפוסה מלאה במשחק הבית הראשון שלהם לעונה והשני בליגה. ניסיון להכשיר את יאניוטיס

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב, שנהנו מיומיים חופשיים אחרי הניצחון 0:2 על סקציה נס ציונה, ישובו היום (שלישי) להתאמן ויפתחו בהכנות לקראת המשחק נגד בני יהודה ביום ראשון. במועדון קיימת התרגשות מיוחדת לקראת משחק הבית הראשון באצטדיון בלומפילד המחודש ואחרי שנמכרו כבר למעלה מ-18 אלף מנויים, מצפים במועדון לכ-25 אלף צופים שיגיעו לחנוכת הבית המחודשת של האצטדיון.

במכבי מאמינים שמלבד בעלי המנויים, ירכשו עוד כשלושת אלפים כרטיסים למשחק הקרוב ובתוספת ל-2500-3000 אוהדים של בני יהודה, תהיה בבלומפילד אווירה מושלמת למשחק בית ראשון.

צוות נרחב של מספר חברי הנהלה, נציגים ממחלקת השיווק וממחלקת הכרטיסים והמנויים, הגיעו השבוע לבלומפילד ונכחו בשני המשחקים, גם של בני יהודה וגם של הפועל תל אביב, על מנת ללמוד את השטח ואת ההתנהלות באצטדיון החדש בזמן אמת, על מנת להפיק כמה שיותר לקחים וכדי להגיע מוכנים ככל שאפשר למשחק הפתיחה של הקבוצה בשבוע הבא.


אוהדי מכבי ת"א בנתניה. בקרוב בהמוניהם שוב בבלופילד (דני מרון)

אתמול הודיע המועדון שכל 4861 המנויים לשער 11 אזלו והוא יהיה מלא עד אפס מקום, כאשר במועדון מאמינים שבסופו של דבר יחצו רף המנויים את ה-20 אלף ובכך ישפרו אוהדי מכבי ת"א את שיא כל הזמנים אותו שברו רק השבוע, כשעקפו את 18,000 המנויים שעשו אוהדי מכבי חיפה ב-2014.

בפן המקצועי, ינסו בצוות הרפואי להכשיר את השוער היווני, אנדראס יאניוטיס שסובל מפציעה בקרסולו, אולם הוא עדין בספק גדול למשחק ודניאל טננבאום צפוי לפתוח בין הקורות במקומו. הקפטן שרן ייני, עדין בספק ומסתמן שגם במשחק הקרוב צפויה מלחמה גדולה על חולצת ההרכב, בעיקר בחלק הקדמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי