"סיכוי גבוה שסיינסברי יחתום", אייזיק סאקי מועמד להצטרף

טרנט סיינסבורי
טרנט סיינסבורי | Chris Hyde/Getty Images

במכבי חיפה משוכנעים שהעובדה שהגיע להתרשמות מעידה על רצונו וינסו לצרפו על אף דרישותיו הכספיות (500 אלף יורו). הקשר האחורי של אלניאספור, שלא נמצא בתוכניות של הקבוצה, עשוי לחזק את מרכז השדה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה רוצים להודיע בהקדם על החתמתו של הבלם טרנר סיינסברי בן ה-27. הבלם נחת אתמול (שלישי) בישראל, ערך סיור בעיר חיפה ובמתחם בכפר גלים ואף ניהל מספר שיחות עם ראשי המועדון בהם ביקש להרוויח חצי מיליון יורו לעונה בחוזה לשנתיים. במועדון הירוק סיפרו כי מדובר בחוזה גבוה יחסית על אף הרזומה המרשים של סיינבסרי שרשם 44 הופעות בנבחרת אוסטרליה.

בכל מקרה, סיינסברי הרשים את המאמן מרקו בלבול שמעוניין להחתימו ולכן השיחות מול השחקן יימשכו גם במהלך היום. "סיכוי גבוה שהשחקן יחתום. עצם העובדה שהגיע להתרשמות בישראל מראה על הרצון שלו", אמרו בכרמל. הבלם מחזיק בחוזה בפ.ס.וו איינדהובן ההולנדית עד 2021 ובחיפה טרם הגיעו להחלטה אם ינסו לצרפו כמושאל או לרכוש את כרטיס השחקן. 

במקביל, בכרמל רוצים להתחזק גם בקשר אחורי ולספורט1 נודע כי אחד המועמדים הוא הקשר אייזיק סאקי בן ה-25. סאקי שיחק בשנים האחרונות בקבוצת אלניאספור מהליגה הטורקית ובעונה האחרונה שותף ב-21 משחקים במדי קבוצתו. סאקי, שיכול לשחק גם בעמדת הבלם, מחזיק בחוזה בקבוצה הטורקית לעוד שנתיים אבל במועדון הודיעו לו כי אינו בתוכניות לעונה הקרובה. 


אייזיק סאקי בפעולה. יחזק את מרכז השדה? (STRINGER/AFP/Getty Images)

בנושא אחר, יאניק ווילדסחוט, סאן מנחם ורמי גרשון נעדרו משני אימוני הקבוצה שנערכו אמש. ההולנדי סובל ממיחושים ברגל. מנחם, שכזכור נפצע במהלך משחק הפתיחה מול הפועל רעננה, עבר טיפולים ונעדר מאימוני תחילת השבוע ומחר צפוי לחזור להתאמן באופן סדיר. גרשון טרם שב לאימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי