אכזבה בב"ש: "מוזר מאוד ששמיר וגולדברג לא זומנו לנבחרת"

עדן שמיר
עדן שמיר | דני מרון

מקורבים לשחקנים הגיבו להחלטה של אנדי הרצוג שלא לכלול אותם בסגל לקראת המשחקים נגד צפון מקדוניה וסלובניה: "עדן הוא באנקר בהרכב של בכר, שון בכושר מרשים ואין הרבה מגנים שמאליים טובים ממנו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

רשימת המוזמנים לסגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים נגד צפון מקדוניה וסלובניה התקבלה בפליאה בהפועל באר שבע. לצד ההחלטה לזמן את הבלם לואי טאהא והמגן הימני בן ביטון, החליט המאמן הלאומי אנדי הרצוג שלא להזמין שניים משחקניה הבולטים של הקבוצה מבירת הנגב מתחילת העונה: הקשר עדן שמיר והמגן השמאלי שון גולדברג.

שמיר הספיק לכבוש שני שערים במוקדמות הליגה האירופית והפך מאז הגעתו לבאר שבע לעוגן מרכזי בהרכב של ברק בכר. גולדברג, שהגיע במקור כמחליף לאורן ביטון, השתלט על עמדת המגן השמאלי ופתח בכל משחקיה במסגרת האירופית, שם הציג יכולת גבוהה.

מקורבים לשחקנים הביעו אכזבה מההחלטה: "אפשר להבין למה התעלמו מעדן שמיר כשהוא היה בקריית שמונה, אבל עכשיו הוא הבאנקר של ברק בכר בליגה ובאירופה ומרשים בכל משחק, מוזר מאוד שהוא לא קיבל זימון", אמרו בנוגע לקשר. באשר לגולדברג הוסיפו: "אם טאלב טוואטחה הושאר מחוץ לסגל, אז שון גולדברג, שנמצא בכושר משחק ומרשים מתחילת העונה היה חייב לקבל הזמנה. אין הרבה מגנים שמאליים טובים ממנו, בטח לא כאלה שהוזמנו".

מרשים בבאר שבע, אך לא נספר על ידי הרצוג. שון גולדברג. (אודי ציטיאט)
מרשים בבאר שבע, אך לא נספר על ידי הרצוג. שון גולדברג. (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי