רוני לוי: "רוצה שנכתיב את הקצב, בטוחים שעוד שחקנים יגיעו לנבחרת"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים יודע שהמשחק נגד רעננה יהיה שונה לחלוטין: "משחקים התקפי, היה חסר שער מהיר". על הסגל: "צירפנו שחקנים שיהיו כאן שנים רבות, אוחנה מהטובים שאימנתי". קונסטנטין: "הזימון לנבחרת עוד יגיע"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
לאחר התיקו במחזור הפתיחה מול הפועל באר שבע באצטדיון טדי, בבית"ר ירושלים מקווים לרשום ניצחון בכורה במחזור השני במשחק החוץ נגד הפועל רעננה ביום שבת (19:45, שידור ישיר בספורט4). המאמן רוני לוי סיפר כיצד הקבוצה מתכוונת להתמודד עם היריבה הלא פשוטה כשלצידו המגן שי קונסטנטין התייחס בין היתר לכך שלא זומן לסגל הנבחרת.


רוני לוי התייחס בפתח דבריו לזימונו של גדי קינדה לסגל הנבחרת. לוי אמר: "ראשית אנחנו באמת גאים ושמחים ששחקן שלנו מגיע לנבחרת. אני מקווה שבעתיד עוד שחקנים יגיעו לנבחרת, אלה הזימונים כאלה, אני משוכנע שבהמשך השנה יהיו נוספים".

על המשחק נגד הפועל רעננה:  "אני חושב שנגד הפועל באר שבע היינו טובים. שיחקנו נגד יריבה חזקה מאוד ואני חושב שהגענו למספיק הזדמנויות כדי להכריע את המשחק, היה חסר לנו מזל ודיוק כדי להכריע את המשחק. אני יודע שנגד הפועל רעננה מדובר במשחק אחד לגמריי. זו יריבה מאוד טקטית ועיקשת וראינו נגד מכבי חיפה כמה הם מסוכנים בהתקפות המעבר. אנחנו מודעים לכך שאנחנו מתכוננים למשחק קשה אך יחד עם זה יש לנו את הרצונות שלנו. אני מקווה שנכתיב את קצב המשחק. חלק מהיערכות עם משחקים כאלה היא היכולת לדעת להתמודד עם התקפות מעבר. אנחנו נלמד את רעננה שוב ונערך לכך באימונים. רוצים לצאת לפגרה עם ניצחון".



הציפיות: "השחקנים והקבוצה יצרו ציפיות טובות מפתיחת העונה, ממחנה האימונים ובגביע הטוטו. אנחנו מתרכזים עבודה יום-יומית, אני בטוח שהשחקנים יביאו את היכולת מהאימונים גם למשחקים ונראה את זה גם במשחק הקרוב".


רוני לוי וברק בכר (דני מרון)
 

דויגו ורדאסקה הבלם החדש ושיטה של שלושה בלמים: "לא חשבתי על שינוי שיטה, אני פחות מתחבר לשינויים ממשחק למשחק, אני מאמין בסגנון שלנו ובדרך שלנו, התרשמתי ממנו עוד לפני שהוא הגיע. הוא שחקן צעיר ומבטיח עם פוטנציאל גדול אך עוד מוקדם לדבר עליו. הוא צריך להתחבר לקבוצה, להיכנס לכושר משחק טוב ואני בטוח שהוא יעזור הרבה לבית"ר ירושלים".




אור זהבי חזר מהרחקה: "יש לנו עוד שלושה אימונים עד למשחק, הוא בהחלט בתמונת ההרכב כמו כולם, נראה מה ההרכב הנכון שנעמיד נגד הפועל רעננה".


ההתקפה של בית"ר ירושלים: "יש לנו שחקנים מוכשרים וההרכב שלנו מאוד התקפי אך אנחנו רוצים איזון, הרכב התקפי אך לא חשוף או פרוץ. חסר לנו אולי טיפה את הגול המהיר שיפתח טיפה את המשחק, ככה היה במשחק האחרון נגד הפועל באר שבע אבל אני חושב שבגביע הטוטו ובמשחקי ההכנה כן הצלחנו לעשות את זה כך שהשחקנים שלנו נותנים לנו סיבות להאמין שנעשה את זה בצורה טובה מאוד".



רוני לוי (דני מרון)


על מיכאל אוחנה: "אנחנו מרוכזים במשחק נגד רעננה ואני רוצה שגם כאן תהיה התייחסות, אני אוהב אותו מאוד, הוא שחקן מוכשר ואהוב בחדר ההלבשה. אימנתי שחקנים מוכשרים בקריירה והוא בטוח אחד מהשלישייה הראשונה. הוא מקצוען מאוד והתרשמתי ממנו. בטח שזה חיסרון אבל אני לא רוצה להתלונן על כך לקראת המשחק הקרוב. יש לנו סגל טוב, מאמינים בקבוצה ומאמינים בשחקנים. נעשה את המקסימום. אמרתי למיכאל: 'עד שהגיע אליי שחקן מעלה כמוך אני לא יכול ליהנות ממך, אבל זה יקרה'".


הסגל הנוכחי: "אני חושב שבית"ר ירושלים עשתה במהלך חלון ההעברות בקיץ מסע מצוין, צירפנו הרבה מאוד שחקנים טובים מאוד, כאלה שיכולים להיות במועדון להרבה מאוד שנים. יש לנו שחקנים בולטים בליגה הישראלית והעמדנו קבוצה טובה מאוד. זה שלב ראשון חשוב מאוד בדרך להתפתחות המועדון הזה ואנחנו עושים הרבה מאוד מהלכים מעבר לבניית סגל וקבוצה, בדרך להיות מועדון מוביל. אני מאוד מרוצה".


שי קונסטנטין נשאל האם הוא מאוכזב שלא זומן לסגל: "אני לא מרגיש מאוכזב, גם בשנה שעברה לא זומנתי על אף העונה הטובה שלי. אני ממשיך לעבוד קשה, מאמין ביכולת שלי ואני מתעסק בקבוצה. זה יגיע". ללא עבודה קשה לא הייתי מגיע לאן שהגעתי, למאמן הנבחרת יש החלטות משלו, אני לא מתעסק בכך אלא רק בעצמי".



מיכאל אוחנה. "מהשלושה הכי מוכשרים שאימנתי" (דני מרון)


על המפתחות למשחק נגד רעננה: "אני מאמין בקבוצה שלנו קודם כל לפני שאני מסתכל על קבוצות אחרות. רוני יעבוד איתנו וידאו וטקטית. אנחנו נמנע מהם את התקפות המעבר".


התחושות בבית"ר: "זה מועדון ענק בכדורגל הישראלי, אני מרגיש כאן מדהים, קיבלו אותי בזרועות פתוחות, חדר ההלבשה הוא מהטובים שהייתי בו וכיף להיות פה גם כשהציפיות כל כך גבוהות, אנחנו רוצים לעמוד בהם".


התחרות בהרכב: "יש מאמן שהוא מחליט, אמשיך לעשות את העבודה שלי, כרגע אני משחק לצד אנטואן קונטה שמשחק בלם, רק עבודה קשה מנחה אותי, אין משהו אחר שאני יכול להגיד. אני נהנה לשחק עם שחקנים מהירים, זה בונוס, אבל רוב הקבוצה שלנו אפילו כולם הם כישרוניים ולשחק עם שחקנים כאלה זה כיף, זה משדרג אותי אישית".



שי קונסטנטין מול נייג'ל האסלביינק.  משוכנע שהזימון לנבחרת יגיע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי