שינוי בתוכניות? במכבי תל אביב לא פוסלים צירוף של חלוץ זר חדש

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

האלופה עשויה לערוך שינוי של הרגע האחרון אם תגיע הצעה טובה על אופואדו. במועדון נאמר: "אנחנו ערוכים לכל תרחיש". טננבאום ימשיך בשער נגד בני יהודה, פיבן עשוי לפתוח במקום אמאדור או טיבי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

האם מכבי תל אביב מתכננת שינוי של הרגע האחרון לקראת סיום חלון ההעברות, בסגל השחקנים שלה? אם עד לפני כמה ימים נראה היה שהצהובים ישמרו על הסגל הקיים, מסתבר שלאחרונה עלתה האפשרות לבצע שינוי בחלק הקדמי ולהחתים חלוץ זר חדש ולנסות במקביל להשתחרר מאחד הזרים הנמצאים בסגל.

שמו של החלוץ צ'יקו אופואדו, עלה כמועמד לעזוב, ואם אכן תגיע הצעה מתאימה ממועדון שייקח על עצמו את חוזהו, ינסו לצרף חלוץ 9 במקומו. צריך לומר שהסיכוי לשינוי, אינו גדול כפי שהעריך גורם במועדון, אולם הוא קיים ונמצא על הפרק. "אנחנו ערוכים לכל תרחיש ויש רשימות מוכנות כמעט לכל עמדה דרושה, לכל מצב שנידרש לערוך שינוי כזה או אחר", אמרו בקרית שלום.

חלון ההעברות בישראל נסגר ב-18.9, כאשר במרבית המדינות באירופה, מועד ההעברות מסתיים ב-2.9, אולם יש מספר מדינות דוגמת פורטוגל, שם נסגר החלון ב-22.9, או צ'כיה שבה אפשר לבצע העברות עד ה-8.9 וגם בבולגריה וסלובקיה יש כמה ימים נוספים לבצע העברת שחקנים, כך שראשי המועדון, עשויים לשקול עסקה על סף סגירת החלון.


אם תגיע הצעה טובה. צ'יקו אופואדו עשוי לעזוב (אודי ציטיאט, ליטא)

בתוך כך ממשיכות במכבי ההכנות לקראת משחק החזרה הרשמי לאצטדיון בלומפילד כאשר ביום ראשון תארח הקבוצה את בני יהודה, לדרבי התל אביבי הקטן, במסגרת המחזור השני. למעלה מ-23 אלף מאוהדי מכבי תל אביב, כבר הבטיחו את מקומם במשחק וההערכה היא שלפחות עוד 2,000 זהובים יגיעו להתמודדות, כך שההערכות הזהירות מדברות כרגע על 26-27 אלף שיגיעו בסופו של דבר.

בחלק המקצועי, יחסר המאמן ולדימיר איביץ' את השוער היווני, אנדראס יאניוטס, שעדין סובל מחבלה בקרסול, כאשר שוער המשנה דניאל טננבאום, יפתח שוב בין הקורות, אחרי הופעה מוצלחת במחזור הקודם נגד נס ציונה. שחר פיבן, שלא שיחק במשק הקודם, עשוי לשוב להרכב על חשבון אחד הבלמים איתן טיבי או ז'איר אמאדור, כאשר בחלק הקדמי, שוב מסתמנת תחרות גדולה על חולצת ההרכב, אולם נראה שיונתן כהן ואלירן עטר מקבלים כרגע עדיפות על פני השאר.


ישוב להרכב הצהובים. שחר פיבן (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי